Міжнародний консорціум Sea Launch AG «Морський старт» уклав перший після лютневої невдачі з ракетою-носієм «Зеніт-3SL» контракт на запуск космічного апарату. Контракт вважається попереднім до оголошення офіційних результатів розслідування. Він передбачає запуск космічного апарату американської компанії EchoStar Satellite Services 2015 року. Вже в другій половині квітня Sea Launch AG проведе фінальне засідання комісії з розслідування причин аварії з ракетою «Зеніт-3SL», на якому буде оголошено результати розслідування і висновки щодо спільної роботи фахівців «Морського старту», російської РКК «Енергія», українського «Південмашу» та КБ «Південне», а також представників замовника — компанії Intelsat.
Тим часом в Дніпропетровську відбулася нарада під головуванням віце-прем’єр-міністра України Юрія Бойко. На ній були присутні керівники Державного космічного агентства України, а також підприємств космічної галузі. На нараді було розглянуто питання про причини відмови ракетоносія «Зеніт-3SL» під час пуску за програмою «Морський старт». В результаті було прийнято рішення вжити всіх необхідних заходів для підвищення якості й надійності устаткування. «Зрозумілі вірогідні причини інциденту, а також намічено комплекс заходів, які здійснюватимуться найближчим часом щоб уникнути подібних випадків і забезпечити надійність пусків», — сказав Ю.Бойко. Він зауважив, що програма роботи ракет-носіїв типу «Зеніт» знаходиться під контролем уряду України. Віце-прем’єр нагадав, що Україна входить до п’ятірки світових країн з найбільшим космічним потенціалом і постійно працює над розвитком космічної галузі. «Ми завершуємо програму «Циклон» — будівництво космодрому в Бразилії і запуск супутників звідти. Це супутники нового покоління, і їх запуск змушує модернізувати виробництво. Ми крокуємо в ногу з часом», — завірив Ю.Бойко.
Як раніше повідомлялося, аварія ракети «Зеніт-3SL» сталася 1 лютого. Носій з американським супутником на борту вдало стартував з плавучої платформи «Одіссей», проте на 40-й секунді польоту автоматика дала команду на аварійне вимкнення двигуна. Ракета впала в Тихий океан за чотири кілометри від місця старту. За попередніми оцінках, причиною аварії міг стати збій в роботі бортового джерела потужності першого рівня, який розроблено і зараз виготовляється в Дніпропетровську. Такого висновку дійшли російські партнери, які є основними акціонерами міжнародного консорціуму «Морський старт». Разом з тим дніпропетровські ракетники говорять, що остаточні висновки робити зарано. «Можливі зовнішні причини й внутрішні. Зовнішні причини ми спростували, а внутрішні — не виключаються. Найімовірніше це потрапляння стороннього предмету. Для цього було розроблено більше ніж 15 версій, сьогодні їх вже понад 20», — повідомив генеральний директор «Південмашу» Віктор Щеголь. Однак після наради в Дніпропетровську віце-прем’єр Ю.Бойко пообіцяв, що висновки щодо причин аварії будуть відомі до 4 квітня.