Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Більше смартфонів, Iнтернету та он-лайн покупок

Google — про нові результати дослідження поведінки українського інтернет-користувача в 2015 році
14 липня, 2015 - 12:40

Згідно з результатами дослідження Consumer Barometer, 2015 року на одного українця в середньому припадає 1,1 підключений до Інтернету пристрій, що на 57% більше порівняно із 2013 роком. В опитуванні взяло участь 3000 респондентів віком понад 16 років.

Крім того, зазначають в Google, продовжує зростати рівень користування сучасними мобільними пристроями — 10% людей користуються планшетом, а 28% — смартфоном (для порівняння, 7% і 24%, відповідно, минулого року). Водночас, все більше звичним для українців стає використання онлайн-можливостей смартфонів. Так, наприклад, 28% власників смартфонів використовують мобільний пошук, принаймні щотижня. 22% переглядають онлайн-відео, а 7% — шукають безпосередньо інформацію про ті чи інші товари і послуги.

Отже, найбільш популярними категоріями, про які українці шукають інформацію в Інтернеті перед придбанням, є інформація про готелі (у 92% випадків українці перед бронюванням готелю шукатимуть про нього інформацію он-лайн), кредитування фізичних осіб (92%), громадський транспорт міжміського сполучення (90%), авіаквитки (87%).

Загалом же, за результатами дослідження компанії, 2015 року в Україні частка тих, хто здійснює покупки он-лайн, сягнула 36%, що є на рівні з іншими країнами Східної та Центральної Європи. Для порівняння, у Польщі їхня частка становить 34% від усіх активних користувачів Інтернету, Чехії — 38%, Литві — 42%, Румунії — 32%.

Водночас, під час пошуку інформації про локальні комерційні заклади українських споживачів насамперед найбільше цікавить рівень цін (67%), час роботи (42%), наявність конкретного товару або послуги в окремій локації (40%), точна адреса закладу (33%), рекомендації та відгуки (32%), контактна інформація (29%).

Марія ЮЗИЧ, «День»
Газета: 
Рубрика: