Сьогодні канал випускає десятки популярних у країні програм, зокрема інтелектуально-політичний проект «Гра у класику з Сергієм Рахманіним», історичний тележурнал «Історична правда з Вахтангом Кіпіані», ток-шоу «Прямим текстом» та DROZDOV з Остапом Дроздовим, антикорупційну програму «Наші гроші» з Денисом Бігусом, проект соціальних розслідувань «Брат за брата» з ведучими братами Капрановими, новинні програми «Огляд дня» та «Погляд на тиждень»... Із травня минулого року передачі телеканала виходять в ефір не лише зі студії ZIK-Львів, а й із нової студії — ZIK-Київ. Медіа-експерти відзначають, що канал активно набирає обертів, у деяких тематичних сегментах гідно конкуруючи із загальнонаціональними мовниками, зокрема в жанрі журналістського розслідування.
Важко повірити, що найпопулярніший у західному регіоні мовник, вперше вийшовши в ефір 1 вересня 2010 року, мав програмну сітку лише з шести проектів власного виробництва.
З якими настроями на каналі зустріли перший ювілей? Як повідомило керівництво ZIK, річниця для їхньої команди — це, передусім, привід проаналізувати зроблене і визначити пріоритетні шляхи розвитку на наступні роки. «Ми хочемо дати людям зовсім інший продукт. Зовсім інший канал. Так позиціонуємо себе в новому телевізійному сезоні. І готові запропонувати нашим глядачам альтернативу.
Альтернативу власного виробництва, такий собі телевізійний «хенд-мейд», матеріал, змістове наповнення, яке буде водночас актуальним, затребуваним, колоритним. Ми не приховуємо у глобальній стратегії розвитку ZIKу своїх намірів найближчим часом здобути місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі. Студії ZIK-Київ та ZIK-Львів працюють у штатному режимі. Нові проекти, заплановані на цей сезон, вироблятимуть в обох містах. ZIK залишається телеканалом журналістських розслідувань. Тому в праймі будуть програми викривального формату: політика, економіка, соціалка. Не відмовляємося від нашого західноукраїнського колориту. В цьому контексті готуємо автентичний міжпрограмний продукт — «Співаник та Говірник», — розповів у коментарі «Дню» генеральний директор медіа-холдингу ZIK Ігор ТУРКЕВИЧ. — Також плануємо запропонувати увазі глядачів драйвове антихам-шоу «Почни із себе». Проект — про впорядкування нашого з вами життя, наближення до європейських стандартів. Культуру побуту треба виховувати. Цим і займемося. Далі — політична програма «Рада.8.0», назва якої свідчить сама за себе. Розслідування в медицині — в «Лікарських таємницях», та в місцевому самоврядуванні — в «Таємницях Ратуші». «LifeКод: Данило Яневський» «освоюватиме» громадський сектор. Наш девіз старту після першого 5-річного ювілею — «Зовсім інший канал». Ми пропонуємо наш ефір українцям в історичній ретроспективі, буремному сьогоденні та європейському майбутньому».