Вона з’явилася як результат десятиденного пленеру з застосуванням різних мистецьких напрямків і технік, від перформенсу та відео до ленд-арту та фотографії.
У центрі проекту – концепція пейзажності, пошуків різноманітних способів сприйняття краєвиду. Цікаво, що він став експериментальним продовженням серії суто живописних пленерів «Шляхами Васильківського», які відбуваються із 2004 року під патронатом колекціонерів Бориса і Тетяни Гриньових.
Інсталяції зі старими пляшками і їхніми тінями, які можна зрозуміти як символ побутового культурного шару, а можна - як обігрування засміченості краєвидів у сучасній Україні, багатозначні підвішені об’єкти для взаємодії з глядачами, котрим пропонується споглядати їх лежачи, паперова імітація старовинної плитки для приміщень, вербова гілка, різноманітні комбінації з фотографіями та інші речі заповнили зали «Пласт-арту» й стали помітною подією культурного життя літнього Чернігова.
У «Віддаленому доступі» взяв участь один із лауреатів спеціальних відзнак фотоконкурсу «Дня», художник і фотограф з Харкова Олександр Коцарев. Він представив серію знімків із колоритними деталями чернігівських будівель, вулиць та інших об’єктів і просторів.
- Свій проект я назвав «Дефрагментація». Все наше життя – це фрагменти, правильно чи неправильно складені. Так і в мистецтві: для того, щоб показати образ міста, треба зібрати багато фрагментів, котрих ми інколи не помічаємо. Тому намагаюся представити не тільки знакові місця, але й непомітні деталі – решітки, бруківку, тіні, віддзеркалення в калюжах, вікнах… - говорить Олександр Коцарев.
На виставці «Віддалений доступ» можна побачити також твори інших митців із різних регіонів: Богдана Локатира, Маргарити Журунової, Наталії Лісової, Оксани Солоп, Ольги Федорової, Сергія Тонканова, Вікторії Телетьєн, Юрія Штайди, Юрія Вишнякова, Антона Саєнка.