За 20 років існування Український Тиждень Моди став важливою складовою світової індустрії та встановив високу планку для дизайнерів. Саме тому зірки, які запалювалися на київському подіумі, сьогодні впевнено почуваються на міжнародних ринках.
Другий за рік Ukrainian Fashion Week триває з 4 по 10 вересня. Культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький Арсенал» залишається його головною локацією та місцем паломництва українських модників.
ПРОСТІ ТКАНИНИ, СКЛАДНІ ФОРМИ
Відкрив цей марафон показ Лілії Пустовіт, яка належить до корифеїв української моди. Дизайнерка продовжує черпати натхнення з етнічних мотивів. На нову колекцію її надихнули пояси-крайки. Візерунки на них нагадали Пустовіт дитяче сприйняття світу, тож у принтах поєдналися національні мотиви та безпосередність і наївність маленького художника. Кольорова гама — червоний, чорний, білий та палітра відтінків синього — підкреслює такий симбіоз.
Весняні вітри змушують надягати поверх легких шовкових суконь, спідниць і брючних костюмів жорсткі жакети та тренчі. У цій колекції вони пошиті з бавовни та сітки. Остання разом із пікселями принтів є, на думку Пустовіт, уособленням матриці, шансом заповнити власний світ тим, чим хочеш тільки ти.
ФОТОРЕПОРТАЖ: У Києві розпочався 41-й Ukrainian Fashion Week
Автори колекцій усе частіше шукають натхнення не тільки в історії чи творах мистецтва, а й у власній рутині чи спільній для всіх реальності. Перші покази сезону засвідчили, що креативні команди брендів роблять ставку на натуральні матеріали — бавовну, льон, шовк тощо — та базові кольори. Основним полем для творчості стають яскраві вкраплення в однотонні образи, лінії та крапки у принтах, показова недбалість та асиметрія у деяких силуетах.
Проте досвідчені модники не поспішають з висновками, адже попереду ще багато новинок від відомих українських брендів. Новому поколінню дизайнерів присвятять один із останніх днів UFW. За ними варто стежити дуже уважно, адже практика показує, що на цій платформі виростають зірки, яким під силу завоювати найвідоміших модниць світу.
ШВИДКА ТЕХНОЛОГІЧНА ДОПОМОГА
У просторі перед головним подіумом розмістилися партнери тижня моди. Поряд із коробками логістичної компанії DHL та новим автомобілем від BMW — маленькі, але функціональні салони краси від офіційних стилістів події ESTEL і партнерів Maybelline New York. Тут усіх охочих перетворять на зірок, а потім сфотографують на флагман мобільної фотографії від Huawei і помістять на обкладинку майже справжнього журналу.
Кожен шматочок простору вигадливо оформлений. Особливу увагу привертають дерев’яні моделі та яскрава червона сукня під вивіскою «Укрпошти». Так представляють відеороботу Зінаїди Ліхачевої «Трансформація», яка стала прообразом поштової марки, присвяченої ювілею UFW. У лаунж-зоні журналу ELLE знаходиться Fashion + Art Project — ще один подарунок до двадцятиріччя тижня моди. Це виставка робіт 20 молодих художників, які змалювали власне бачення української моди та її ключових постатей.
Не бракує відвідувачів і у Fashion Tech Ukraine. У цій демо-зоні стартапи, які працюють із сучасними технологіями, демонструють власні можливості. 3D-друк, графічний редактор, мобільна гра, онлайн-примірочна та інші проекти готові, щоб з ними працювали представники fashion-індустрії. Ініціатива діятиме на постійній основі, тож багато цікавого ще попереду.
Оргкомітет Українського Тижня Моди також пропонує дизайнерам освітні та змагальні можливості для росту. Уже зараз вони можуть взяти участь у програмі Fashion DNA та представити свою творчість у Лондоні. За підтримки Британської Ради в Україні восени відбудеться спеціальний тренінг для представників індустрії моди у рамках програми Creative Enterprise Ukraine. Не дрімають і скаути LVMH Prize та Vogue Talents. Представники цих престижних міжнародних конкурсів відвідуватимуть покази та обиратимуть потенційних учасників.
У «Дні» переконані: розум є головним елементом стилю. Саме тому інформаційне партнерство та підтримка Ukrainian Fashion Week продовжуються і в цьому сезоні. Тож гості та учасники показів можуть погортати книги і свіжі випуски газети та глянцю «Маршрут №1» у Media Space.