Віце-прем’єр-міністр України Павло Розенко під час засідання Ради у справах осіб з інвалідністю доручив представникам місцевої влади вжити заходів для забезпечення безперешкодного доступу дітей з інвалідністю до загальноосвітніх навчальних закладів. Про це повідомила служба віце-прем’єр-міністра. Павло Розенко відзначив, що в Україні спостерігається позитивна динаміка щодо реалізації в Україні прав дітей з інвалідністю на освіту. Порівняно з попереднім 2016/2017 навчальним роком кількість учнів в інклюзивних класах збільшилася на 53% — до 4180 осіб. Покращилася ситуація з фінансовою підтримкою інклюзивної освіти. У державному бюджеті України на 2017 рік майже 210 мільйонів гривень було передбачено на додаткові послуги для учнів з особливими потребами та на створення і функціонування інклюзивних і спеціальних класів. Водночас віце-прем’єр відзначив, що темпи покращення якості надання деяких освітніх послуг занадто повільні. За його даними, лише 77,2% шкіл доступні до першого поверху. Із вищими поверхами ситуація значно гірша: на другий поверх дитина з інвалідністю може дістатися у 0,4% шкіл по всій країні, на третій — у 0,13% закладів. Головною причиною такого стану справ, на думку Розенка, є недостатньо інтенсивна та продумана діяльність місцевих органів влади щодо забезпечення доступності навчальних закладів для людей з інвалідністю. Тож віце-прем’єр доручив представникам місцевої влади звертати якнайбільше уваги на це під час підготовки будівель до нового навчального року, а також враховувати вимоги універсального та доступного дизайну під час побудови, реконструкції та капітального ремонту будівель дошкільних і шкільних навчальних закладів.