Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Без штампів

«Триптих +» — під такою назвою у Києві представлена перша масштабна виставка Мирослави Федченко
30 січня, 2018 - 09:56

Нині в Україні багато молодих і талановитих художників, які намагаються проявити себе. За словами Тетяни Савченко, директора галереї»Триптих АРТ», одним із основних завдань їхньої галереє є те, щоби показати відображення сучасних тенденцій національного мистецтва і відстежувати нові, перспективні напрямки, а тому цьогоріч вона вирішила присвятити знайомству киян із самобутніми молодим митцям.

Серію виставок відкрили роботи Мирослави Федченко. Ця мисткиня народилася у Дніпропетровську. Нині їй 24 роки, але це вже не перша персональна виставка художниці. До цього картини Мирослави були показані в Чернігові (Moment. State. Space) та Києві («Рельєф. Форма»). У 2012 році закінчила Дніпропетровський обласний театрально-художній коледж, а нині Мирослава Федченко навчається на п’ятому курсі Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Роботи  молодої майстрині зберігаються у приватних колекціях в Україні, Китаї, Польщі, Чорногорії, Казахстані та Росії.

Тетяна Савченко звернула увагу на полотно Мирослави «Вказівний палець» на виставці галереї Non Figurative Art Fest, яка проходила у липні минулого року. Поряд із роботами М. Федченко були представлені картини таких видатних українських художників, як Анатолій Криволап, Іван Марчук, Володимир Будніков, Тиберій Сільваш, Володимир Бовкун та інші.

Як підкреслює Т. Савченко, Мирослава Федченко використовує найрізноманітніші матеріали для створення своїх робіт: папір, ДСП, віск, пісок, цикорій, каніфоль. Художниця висловлює принципову відмову від будь-якої конкретної стилістики, використовуючи власний, авторський стиль...

Експозиція виставки складається з чотирьох блоків: У перший увійшов триптих «Воскове повітря», у якому авторка проводить паралель між матеріальним та просторовим: людиною та повітрям. Мета другого блоку — показати внутрішню часову течію, в якій людина суперечить власній природі. В третьому блоці авторка відображає безпосередність сприйняття людини, яка втрачається із накопиченням досвіду. Головна ідея четвертого блоку — проявлення образу людини, що «спочатку стає коконом», із якого «народжується метелик».

Виставку «Триптих +» можна побачити до 2 лютого

Катерина ТИМОШЕНКО. Ілюстрації надані галереєю «Триптих Арт»
Газета: 
Рубрика: