Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Звернення — у режимі реального часу

«Укрзалізниця» перезапускає роботу контактного центру
18 січня, 2019 - 11:48
ФОТО З АРХІВУ «Дня»

На початку січня 2019 року в «Укрзалізниці» розпочав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів. Він покликаний опрацьовувати всі звернення пасажирів щодо їх обслуговування в режимі реального часу. Про це повідомив директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан, передає www.uz.gov.ua.

Про свої зауваження та побажання щодо обслуговування пасажири можуть повідомляти за номером: 0 800 50 31 11 (дзвінки безкоштовні). «Ефективність роботи контактного центру буде оцінюватися не кількістю прийнятих дзвінків, а оперативністю вирішення питань. Оператор має самостійно надавати клієнтам усю необхідну інформацію, а в разі потреби — зв’язуватиметься з тим чи іншим фахівцем компанії для оперативного вирішення питання, що турбує пасажира», — зазначив Олександр Красноштан.

Також, за його словами, оператори контактного центру обов’язково зателефонують клієнтам, які звернулися, щоб уточнити, чи було вирішено їх питання. Для зручності клієнтів також функціонуватиме багаторівнева система IVR (Interactive Voice Response, що завдяки інформації, яку вводить клієнт на підказки комп’ютера, адресовуватиме звернення відповідно до їхньої тематики). Оператори контактного центру пройдуть відповідне навчання, а також для них буде створено єдиний телефонний довідник відповідальних за кожне питання, що суттєво зменшить час, який витрачається на їх вирішення.

Газета: 
Рубрика: