На будівництво аеропорту в Дніпрі планують витратити з державного бюджету 5 млрд 712 млн 601 тис. 94 грн., про що сказано в повідомленні на сайті публічних торгів Prozorro. Майбутній підрядник повинен до 21 грудня 2024 року побудувати 3,2 кілометра злітно-посадкової смуги, рульові доріжки, перон та іншу інфраструктуру. Документи на участь у тендері приймаються до 27 серпня, а аукціон призначений на 4 жовтня.
Держава вже провела конкурс на будівництво аеродрому та радіомаякової системи для нового аеропорту в Дніпрі. Тоді рекордно низьку ціну за роботу — трохи більше 3 млрд грн. запропонувала компанія «Альтіс-Констракшн». Експерти висловлювали думки, що такої суми не вистачить. Утім договір був підписаний, але роботи так і не розпочалися через проблеми з документацією. З цієї причини й інший учасник будівництва, приватний інвестор — група DCH Олександра Ярославського, не квапився зі спорудженням терміналу. Тому договір розірвали через «невиконання або неналежне виконання підрядником зобов'язань, передбачених договором».
Історія будівництва нового аеропорту почалася 12 липня 2019 року, коли в Дніпро прилетів новообраний Президент Володимир Зеленський і пообіцяв місту аеропорт. «Ми зробимо та допоможемо вам. Кошти будуть, бо ми розуміємо, що таке для міста-мільйонника аеропорт», - сказав очільник держави. У початковому варіанті проекту бюджету України на 2020 рік, як і на 2021-й, на аеропорт грошей не знайшлося. Щоправда, завдяки підтримці народних депутатів від Дніпропетровської області, рядок у бюджеті все-таки з'являвся.
Про ситуацію, що склалася навколо реконструкції аеропорту в Дніпрі, написав у фейсбуці народний депутат від партії «Слуга народу» Максим Бужанський. «Із виділених нами у бюджеті 2021 року мільярда чотирьохсот мільйонів на будівництво цього року не витрачено жодної копійки. У вівторок держава та компанія «Альтіс», що виграла тендер на будівництво, розірвали договірні зобов’язання, 4 жовтня відбудеться новий тендер. Якщо коротко, втрачено ще один рік. Як людині, що двічі вибивала з бюджету гроші на дніпровський аеропорт, мільярд двісті і мільярд чотириста мільйонів, мені це бачити боляче й дико. Проте, є слабка впевненість у тому, що це перетасовування – останнє, і новий підрядник почне будувати у посиленому режимі. Ось тільки гроші не переходять із наступного року, і їх доведеться шукати знову. А взагалі, ця історія з нашим аеропортом – живий приклад повної неефективності тендерної системи для будівництва будь-чого. Гроші є. Необхідність будівництва є. Бажання й очікування громадян мільйонного міста є. Але замість будівництва – тендерні процеси. Шашечки були, але так і не поїхали, поки що», - написав Максим Бужанський.