Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

День якісної альтернативи

Три години спілкування та три десятки запитань: традиційна розмова Лариси Івшиної зі студентами Острозької академії цього разу стала рекордною
25 січня, 2012 - 00:00
УЧОРА ЛАРИСА ІВШИНА ВПЕРШЕ ПРЕДСТАВИЛА ОСТРОЗЬКІЙ АКАДЕМІЇ КНИЖКУ «СИЛА М’ЯКОГО ЗНАКА...», ДРУГИЙ ТИРАЖ ЯКОЇ, НАГАДАЄМО, БУЛО НАДРУКОВАНО ТРОХИ БІЛЬШЕ ТИЖНЯ ТОМУ. ВЛАСНЕ, ЧИМАЛО СТУДЕНТСЬКИХ ЗАПИТАНЬ СТОСУВАЛИСЯ САМЕ ОСТАННЬОГО ВИДАННЯ З БІБЛІОТЕЧНОЇ СЕРІЇ «Дня» / ФОТО АНАСТАСІЇ СУЛЬЖУК

24 січня у Національному університеті «Острозька академія» відбулася зустріч студентів з головним редактором газети «День» Ларисою Івшиною, яка, окрім іншого, є членом Наглядової ради вишу. Постійним читачам відомо, що спілкування Лариси Івшиної зі студентами першого університету на теренах Східної Європи за понад десять років стало чимось більшим, аніж просто доброю традицією або обміном думками. Це «Генштаб» із вироблення якісної альтернативи.

Газета «День» шукає інтелектуальну альтернативу та українські «острови розуму» всюди, але передусім там, де вони можуть і мають бути, — в університетах. І треба сказати, що ці зусилля — конвертовані. Як кажуть тут, в Острозі, «День» присутній у «генетиці» чи не всіх починань університету. Саме «День», зокрема, підтримав і втілив ідею відзначення Року князів Острозьких та 1160-ої річниці української державності.

Тривалість зустрічі у дві академічні пари, протягом яких Ларисі Івшиній було поставлено 28 запитань, стала справжнім рекордом. Порушені теми — невичерпні: студенти цікавилися проблеми історичної пам’яті, журналістської майстерності, громадянської позиції в журналістиці та стану сучасної преси загалом.

Відповідаючи на запитання Олександра Подвишенного (спеціальність «Літературна творчість», 2-й курс) про необхідність матеріальної підтримки талановитої молоді, Лариса Івшина зазначила, що українському суспільству притаманне неоднорідне розуміння поняття підтримки і дуже важливо, щоб сама людина прагнула, аби їй допомогли навчитися мислити. «Це не індивідуальна проблема, а загальнодержавна, — наголосила головний редактор «Дня». — Тому що у певний період незалежності, замість того, щоб просити гроші, Україні треба було питати в цивілізованого світу поради, як правильно навчатися».

Більше думок, ідей, а також про детальніші акценти, атмосферу та враження від зустрічі читайте у найближчих номерах газети.

Юлія ЯРУЧИК, Аліса ГОРДІЙЧУК, Літня школа журналістики «Дня»
Газета: 
Рубрика: