У навчальних класах київської загальноосвітньої школи №233 стало в чотири рази світліше, при цьому школа скоротила споживання електроенергії більш як на 30%. Такі зміни стали можливими завдяки глобальній програмі «Здорові школи — розумні рішення», у рамках якої компанія Philips здійснює комплексне переоснащення систем освітлення в навчальних закладах по всьому світу. Київська школа №233, освітлення в якій не міняли з моменту заснування, 1982 року, стала її наступним учасником. Заміна старої системи освітлення — це один із найважливіших кроків у розв’язанні проблеми тотального погіршення зору у школярів та підвищення успішності, уважають експерти.
«Цю програму, яка включає в себе не лише переоснащення системи освітлення, а й низку освітніх семінарів для дітей 8 — 12 років щодо збереження природних ресурсів, наша компанія запровадила у понад 700 школах 54 країн, змінивши таким чином життя 63 тисячам учнів», — розповів про проект генеральний директор Philips в Україні Райньє ШЛАТМАН. В Україні програма діє вже четвертий рік: у лютому цього року компанія змінила освітлення в лисичанській та херсонській школах. «Ми провели дослідження щодо впливу правильного освітлення на навчальний процес і отримала цікаві результати: швидкість читання в дітей зростає на 35%, підвищується концентрація уваги, що призводить до скорочення помилок майже наполовину, а гіперактивність школярів, навпаки, зменшується на 76% порівняно із класами, де досі старі системи освітлення», — пояснює пан Шлатман.
Важливо, що нові лампи є енергозберігальними, що дає можливість школі зекономлені кошти направляти на інші потреби. «Ми замінили у школі 910 ламп 1982 року на 435 нових світильників нашої компанії, які, до речі, містять у 50 разів менше ртуті і є абсолютно безпечними для дитячого здоров’я», — розповів керівник напряму «Професійне світлотехніка» компанії Philips Олександр ВИННИЧЕНКО. Представники компанії додали, що й надалі впроваджуватимуть цю програму в українських школах, покращуючи умови навчання та розповідаючи дітям про необхідність раціонального використання природних ресурсів.