У будівництво контейнерного термінала уряд вкладе 600 мільйонів гривень
Україна 2012 року інвестує 600 мільйонів гривень у будівництво контейнерного термінала на Карантинному молу Одеського морського торговельного порту (ОМТП). «Це — приклад ефективного державно-приватного партнерства», — повідомив віце-прем’єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков. Фінансування вестиметься за рахунок власних коштів порту. Фінансову участь у проекті підтвердила німецька сторона проекту. Третій секретар Посольства Німеччини в Україні Андреа Шоппа підтвердила, що «ГПК-Україна», дочірня структура німецької Hamburg Port, інвестує 46 мільйонів дол. у будівництво контейнерного термінала. «Цей проект — один із найбільших в українсько-німецькій співпраці, й він дуже важливий для Німеччини», — сказала вона. Крім того, Колесніков повідомив, що найближчим часом буде вирішено питання з доставкою піску до термінала, що будується. За його словами, будівельники отримають доступ до піску після 9 грудня, коли відповідне рішення затвердить сесія Одеської облради. Зараз будівельники не мають можливості добувати пісок на Одеській банці у зв’язку з відсутністю відповідних дозволів. Нагадаємо, що «ГПК-Україна» бере участь у будівництві контейнерного терміналу на Карантинному молу ОМТП, яке почалося в квітні 2010 року. Потужність комплексу перевалки, згідно з оприлюдненими раніше даними, становитиме 600 тисяч TEU на рік, місткість складських майданчиків — 16 тисяч TEU одноразового зберігання. Загальна вартість проекту, за оприлюдненими раніше Міністерством інфраструктури даними, становить 4,5 мільярда гривень. При цьому інвестиції «ГПК-Україна», дочірньої структури німецької Hamburg Port, становитимуть 46 мільйонів дол. Термінал матиме два причали загальною довжиною 650 м. Площа його території становитиме 19,3 га, площа складських майданчиків з технологічними проїздами — 112,4 тисячі квадратних метрів.
Казахстан і Україна створять СП з випуску літаків Ан-140-100
ТОО «АероКЗ» (Казахстан) і ДАК «Антонов» (Україна) в рамках казахстансько-українського бізнес-форуму в Астані підписали угоду про створення в Казахстані спільного підприємства (СП) з випуску літаків Ан-140-100, повідомляє «Інтерфакс-Казахстан». Як повідомив журналістів гендиректор літакобудівної компанії «АероКЗ» Володимир Куропатенко, вартість проекту становить 150 мільйонів дол. з урахуванням будівництва злітно-посадкової смуги та інфраструктури випробувального аеродрому в Алматинській області. За його словами, СП 2012 року планує випустити три літаки, 2013 року — вісім, 2014 року — дванадцять літаків. «Потім у подальшому ми доведемо цей обсяг до 20 літаків щорічно», — сказав він. Літак Ан-140-100 — модифікація турбогвинтового регіонального лайнера близькомагістрального сполучення Ан-140, призначеного для пасажирських і пасажирсько-вантажних перевезень.
Відкрився цех із випуску печива та бісквітів потужністю до 20 тисяч тонн на рік
Один із найбільших у країні виробників кондитерських виробів і солоних снеків, ПАТ «Крафт Фудз Україна» (Тростянець Сумської області), відкрив цех з виробництва печива і бісквітів на базі Тростянецької кондитерської фабрики потужністю до 20 тисяч тонн на рік. Урочисте відкриття цеху відбулося за участю Президента України Віктора Януковича. Усі роботи з будівництва цеху на Тростянецькій кондфабриці були передбачені Програмою розвитку інвестиційної та інноваційної України, яку підтримав глава держави. Вартість проекту становила 320 мільйонів гривень. Зокрема, в новому цеху встановлено дві лінії з виробництва печива потужністю одна тисяча штук на хвилину кожна, а також піч, яка дозволяє протягом доби переходити на випікання різних видів печива. Будівництво нового цеху тривало менше одного року, що є рекордом «як для України, так і для Європи». Уся сировина, необхідна для виробництва печива та бісквітів (за винятком какао-бобів) закуповуватиметься виключно на території України, зокрема в Сумській області, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА «День».