Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Аварія в метро спричинила провалину

19 червня, 1999 - 00:00

Як повідомив начальник «Дніпрометробуду» Василь Савченко, присадка грунту сталася через те, що друга лінія метрополітену під центром міста будується в складних інженерно-геологічних умовах. Порода, в якій прокладається тунель, подібна до листкового пирога, що складається з об'єднаних пластів глини. У зв'язку з цим контролювати чи прогнозувати подібні процеси важко. Саме тому за період будівництва метрополітену було зафіксовано два десятки випадків прориву пливуна.

На його думку, проблему могли б розв'язати прохідницькі комплекси імпортного виробництва, що зводять ймовірність прориву пливуна до мінімуму. Однак їхня вартість — близько 15 млн. доларів — унеможливлює їхнє придбання. Залишає бажати кращого, м'яко кажучи, й фінансування будівництва метро загалом. За сьогоднішньої потреби в 25-30 млн. гривень, виділяється фактично дещо більше 5 млн. гривень.

До речі, влада Дніпропетровська неодноразово стукала в двері київських сановників і самого Президента з проханням збільшити фінансування на будівництво Дніпропетровського метрополітену. Проте, до їхнього проханням ніхто не дослухався.

Вадим РИЖКОВ, «День»
Газета: 
Рубрика: