Сьогодні в ходу вислів «криза середнього віку». Термін із психології, навіть швидше — із психоаналітики: коли людина років до 30—35 досягає певного матеріального, громадського, сімейного, нарешті, статусу — й виявляється, що рухатися далі нікуди, що стрімкий рух вгору виявився лише бігом по колу. Це усвідомлення кого завгодно може ввести в розгубленість, а може — стати стимулом для нового оберту.
Саме так і сталося з відомим дизайнером Сергієм Бизовим. Його нова колекція весна-літо 2002 року, показана в клубі «Егоїст» в день 33-річчя Бизова, представляє собою вельми цікавий зразок «кризової» моди. Колекція, де, крім жіночого, вперше представлено й чоловічий одяг, проста, досить стримана і варіює не стільки кількістю та різноманітністю форм (брюки вузькі й широкі, класичні жакети, асиметричні спідниці та спідниці в довгу складку), скільки тканинами та кольорами. Проте простота в цьому випадку — поняття відносне. Персонажі, яких сьогодні одягає Сергій Бизов, хоча й знаходяться на деякому роздоріжжі, переосмислюють деякі цінності, явно віддаючи перевагу духовним задоволенням над благами матеріальними, але не в лахмітті ж дійсно ходити. А ось скромно оторочені хутром норки і шиншили недбалі піджаки — саме те, що потрібно. А ще — найтонша замша і вовна, навмисне груба шкіра, м’який трикотаж.