Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Досить жити в 90-х»

Українська мода для світового користування
13 лютого, 2004 - 00:00

У рамках виставки «Інтершарм. Україна-2004» пройшли майстер-класи двох провідних українських дизайнерів зачісок Наталі Балабанової та В’ячеслава Дюденка. Видовище це, потрібно визнати, захоплююче. Адже, здавалося б, Наталя і В’ячеслав просто виносять на суд професійно підкованих глядачів свою майстерність — діляться технологічними секретами і знайомлять зі стилістичними новаціями. Але роблять це дизайнери (разом зі своїми колегами) так продумано до кожної дрібниці і так віртуозно за виконанням, що цілком можуть дати фору будь-якому естрадному шоу. Але найголовніше — це було справжнє прилучення до високої моди в її, так би мовити, практичному втіленні. Повірте! Я далека від пафосних компліментів...

По-перше. Як уже не раз розповідав «День», В’ячеслав Дюденко є президентом «Інтеркуафюр Україна» — національної секції міжнародної організації елітних перукарів, а з певного часу і директором мод країн Східної Європи. А Наталя Балабанова — арт-директор «Інтеркуафюр Україна». У цьому статусі вони не лише не раз і з блиском проводили майстер- класи в Парижі, не лише завойовували найпрестижніші нагороди та звання від «Інтеркуафюр», але й активно беруть участь у створенні модних трендів (що і є одним із основних завдань міжнародної організації), які потім беруть на озброєння перукарні в усьому світі. Так що представлені київськими дизайнерами тенденції якраз най-най...

По-друге, колекції Наталі та В’ячеслава — весна-літо — 2004 — створювалися, як і годиться в усьому світі, ще восени, а показано їх узимку. Так що у вітчизняних перукарів є час адаптувати актуальні тренди до повсякденного стилю.

І нарешті, що нового запропонували Дюденко та Балабанова. У В’ячеслава колекція називається «Салатана» — своєрідний салат на базі міського вуличного гламуру та рафінованого сексі-нео-панку в стилі 70 — 80-х років минулого сторіччя. У Наталі — «Міражі»: немовби сучасній самодостатній жінці раптом примарилися часи Римської iмперiї. У Дюденка, мені здалося, колекція більш прагматична, у Балабанової — скоріше романтична. Але — обидва дизайнери запропонували принципово новий погляд. Ніякої барвистості, лишень соковиті чисті монокольори — від пекуче чорного до визивно золотого. Шалена динаміка та енергія (вся таємниця полягає в тому, що в стрижках використовується до десяти різних технік). Ефект «свіжого дихання» досягається ще й контрастними довжинами й обсягами, розпушеними текстурами та іншими професійними тонкощами. Загалом, без майстра не обійтися. Так що, йдіть до перукарні...

Ганна ШЕРЕМЕТ, фото Миколи ЛАЗАРЕНКА, «День»
Газета: 
Рубрика: