Пасажири харківської підземки втомилися від нововведень: були й звичайні постійні картки, й з електромагнітними вставками, а нині діють картки, що обрізаються автоматами, коли проходиш через турнікет. Але ось днями запроваджено чергове нововведення, яке може стати не тільки корисним для транспортників, а й зручним для пасажирів.
Посилено захищені від підробок електронні контактні картки розраховані на 10, 20, 30, 60, 100 і 250 поїздок, ціна яких складається з вартості самої картки (дві гривни) плюс кількість поїздок, помножена на 30 копійок. Вартість картки заставна: повернувши використану, пасажир придбає нову на дві гривни дешевше. Картка на десять поїздок коштує п’ять гривень, на 250 — 77 гривень.
Акуратні пластикові прямокутники з лицьового боку оздоблені видами станцій Харківського метрополітену, який свого часу було визнано одним із найкращих за дизайном в колишньому Союзі. Нові магнітні ключі від турнікетів зручні щодо користування, але не щодо оплати. Керівництво метрополітену виправдовує їхнє впровадження тим, що на Заході такі захищені від підробок проїзні сприяють цивілізованій оплаті послуг. Однак, якщо проїзд в Паризькому метро коштує 8 франків, то постійний на 10 поїздок — 50 франків, тобто в 1,6 разу дешевше, ніж за разової оплати підземних вояжів. А в нас, хоч як це дивно, не передбачено знижки ні на оптовий продаж, ні на оплату наперед послуг, якими, можливо, не доведеться скористатися. Інфляційні втрати також перекладено з бюджету на гаманці городян.