Київському зоопарку нададуть майже 12 мільйонів гривень
Програма фінансування Київського зоопарку 2011 року передбачено в обсязі 11 млн. 970 тис. грн., із яких близько 5,3 млн. грн., — кошти міського бюджету і 6,7 млн. грн. — кошти підприємства.
Такі цифри вказано в Програмі соціально-економічного розвитку Києва на 2011 рік, повідомляє УНІАН. Так, на реконструкцію та технічне переоснащення слонівника передбачено 900 тис. грн. (роботи планується здійснити протягом цього року); на реконструкцію ведмежатника та павільйону «Тропічні ведмеді» — 2,4 млн. грн.; технічне переоснащення жирафника — 400 тис. грн., «Острова звірів» — 500 тис. грн. На технічне переоснащення окремих секцій павільйону «Примати» планується витратити 578 тис. грн., павільйону «Пташник» — 500 тис. грн. Окрім того, передбачено створення нових вольєрів «Пташника», але за кошти зоопарку, на що необхідно 1,7 млн. грн. Також за кошти зоопарку (або за залучені ним кошти інших організацій) планується здійснити протягом року реконструкцію водоймищ, на що потрібно 1,5 млн. грн., і реконструкцію котельної зі зміцненням схилу — 3,5 млн. грн. Нагадаємо, Програму соціально-економічного розвитку Києва на 2011 рік було прийнято разом із бюджетом столиці на поточний рік 30 грудня 2010 року. Обсяг доходів і видатків бюджету Києва затверджено в обсязі близько 16,4 млрд. грн.
Український чемпіонат із футболу — у десятці найсильніших у світі
Українська Премє’р-Ліга посідає десяте місце в рейтингу найкращих футбольних ліг 2010 року за версією міжнародної федерації футбольної історії й статистики (IFFHS), повідомляє «Українська правда». Рейтинг визначався шляхом складання набраних в офіційних змаганнях очок перших п’яти команд кожного чемпіонату, помножених на коефіцієнт ліги. Перше місце в рейтингу посів чемпіонат Іспанії, другим став англійський чемпіонат, а третім — італійський. Рейтинг IFFHS: 1. Іспанія — 1092 очка. 2. Англія — 1039. 3. Італія — 1021. 4. Бразилія — 982. 5. Німеччина — 932. 6. Франція — 884. 7. Аргентина — 861. 8. Португалія — 789,5. 9. Нідерланди — 787,5. 10. Україна — 709.
«Швидка допомога» приїжджатиме без лікарів
Уже цього року в складі чергових бригад, що виїжджають за номером 103, може не бути лікарів. Лікарі будуть приймати пацієнтів у спеціально обладнаних прийомних відділеннях при лікарнях Києва. А фельдшерам з ініціативи головкому охорони здоров’я зараз підвищують кваліфікацію, повідомляє «Лівий берег». Незабаром вони замість лікарів будуть спілкуватися на викликах з хворими і ставити попередній діагноз. Член комісії Київради з охорони здоров’я Олександр Пабат говорить, що всі зміни були описані в правилах роботи швидкої допомоги, затверджених Київрадою наприкінці минулого року з ініціативи швидкої допомоги. «Проект лобіювала швидка допомога, щоб частина викликів перекласти на «невідкладну допомогу», що, до речі, цілком обѓрунтовано», — стверджує він. За словами Пабата дуже часто люди дзвонять на 103 із дріб’язковими скаргами, а часом просто порадитися. Є думка, що ця реформа може дорого обійтися киянам. Практикуючі лікарі це підтверджують. «Дуже часто хворий може описати симптоми так, що здаватиметься, мовляв, нічого страшного. Але насправді один із симптомів, наприклад, апендициту — висока температура. У даному випадку важлива кожна година, адже справа може закінчитися перитонітом. А високий тиск може бути сигналом інсульту, що починається. Якщо хворий побачить лікаря через три години, йому можуть уже не допомогти», — каже дільничний лікар Олег Філіпчук.
ВООЗ хоче заборонити рекламувати для дітей солодке, жирне і солоне
Європейське бюро Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) пропонує заборонити агресивну рекламу шкідливих для дітей продуктів харчування, особливо з високим вмістом жирів, цукру і солі. Як повідомляє Центр новин ООН, експерти ВООЗ дійшли висновку, що телевізійна реклама впливає на уподобання дітей і вибір їх батьків. Одним з наслідків такого роду реклами є надмірне вживання дітьми шкідливих для їхнього здоров’я продуктів харчування, що все частіше призводить до ожиріння дітей і підлітків. «На сьогоднішній день 22 мільйони дітей у світі страждають від ожиріння. В Європі від надлишкової ваги страждає один з чотирьох школярів віком від шести до дев’яти років. Ця глобальна проблема все ширше охоплює країни з низьким і середнім рівнем доходів, особливо їх міські райони», — підкреслюється в заяві. Для того, щоб продати продукцію, до реклами залучають знаменитостей, символи героїв, улюблених дітьми, особливо яскраві упаковки. Всі ці хитрощі мають величезну дію на дітей і сім’ї в цілому, та сприяють тому, що вони купують шкідливі продукти. ВООЗ пропонує захистити дітей від такої комерційної реклами висококалорійних продуктів харчування і напоїв. Організація також представила 12 рекомендацій відносно реклами харчування для дітей.