Одна з найстаріших шкіл Києва відзначила ювілей
Цього року Київська середня загальноосвітня школа № 58 відзначає свій ювілей — 90 років. 29 вересня 1920 року за наказом губнаросвіти «Про відкриття єдиних трудових 7-річних шкіл у м. Києві» на Трухановому острові утворилася семирічна трудова школа №58 з українською мовою навчання. З часу заснування заклад кілька разів змінював свою адресу, а з 1972 року працює у провулку Чеслава Бєлінського, 3 у приміщенні колишнього Комерційного училища. До речі, у будівлі школи цього року також ювілей — їй виповнилося 100 років. Будинок споруджено у 1910 — 1912 роках за проектом архітектора В. Коробцева для Київського комерційного училища 1-го товариства викладачів. Споруда є зразком українського народного архітектурного стилю, заснованого В. Кричевським. Збудована в дореволюційну епоху, школа невелика. У ній здобувають знання 229 учнів, їх навчають 32 вчителі. Директором школи вже більш як чверть століття є Надія Миколаївна Бурда, яка присвятила їй 40 років педагогічної роботи. Викладаючи історію України, вона прищеплює дітям любов до рідної землі, повагу до її минулого. Заклад завжди мав добру репутацію. Тут навчаються діти з різних куточків Києва. Школу закінчило чимало дітей письменників, науковців. Серед випускників багато відомих людей — співачки Галина й Олеся Тельнюк, доктори наук Максим Стріха, Ігор Бураківський, Євген Водолазкін, кандидати наук Оксана й Олеся Мацько, Леся Стеблина, Мар’яна Курган, Ярослав Жаліло, єдина в Україні жінка-кандидат богословських наук Орися Жиленко та інші. Зараз школа — учасник програми «Партнерство в освіті». Її партнери — Київський національний університет культури та мистецтв, Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, Університет економіки та права «Крок», школа-ліцей міста Моршин. З моршинською школою щороку відбувається обмін учнівськими делегаціями. Діти з Моршина приїздять до Києва, де їх водять до театру, музеїв. Натомість київські — потрапляють до Прикарпаття. Там на них чекають екскурсії до Львова, Дрогобича та гірські походи, повідомляє Олеся ПУПИНІНА.
У Києві пройде аукціон дитячих картин
У рамках першого в Україні «Діамантового балу» The Glam Classic Fair 26 листопада відбудеться добродійний аукціон картин, які було намальовано онкохворими дітьми (пацієнтами Дитячого онкогематологічного центру «Охматдит») в співавторстві з українськими митцями, повідомляє «Лігабізнесінформ». Юні художники, у віці від одного до шістнадцяти років, за допомогою яскравих фарб розповіли на папері та полотні про свої мрії та фантазії, про улюблені казки та персонажі, про близьких людей, цікаві заняття, далекі країни, в яких вони хочуть побувати і про багато які інші речі, котрі хвилюють дитячі душі. Готові роботи, підписані іменами талановитих дітей із важкими діагнозами, стануть головними лотами добродійного аукціону балу. Кошти, виручені від продажу картин, буде спрямовано на покупку нового апарату для клітинної сепарації «Spectra Optia» (вартістю 1,2—1,3 млн. грн.) і базового набору витратних матеріалів до нього (200—250 тис. грн. додатково). Апарат украй важливий для забезпечення повного циклу обробки стволових клітин крові донора для подальшої трансплантації їх пацієнтові. Раніше, виконання таких операцій в Україні було неможливе, попри те, що їх щороку потребують десятки дітей, які страждають на лейкемію та лімфому.
Українці вірять в успішне проведення Євро-2012
Згідно з результатами дослідження, проведеного соціологічною групою «Рейтинг» у жовтні 2010 року, лише 17% опитаних не вірять в успішне проведення Україною Чемпіонату з футболу Євро-2012. Тоді як 62% громадян мають позитивні очікування. 21% не визначились у даному питанні, повідомляє прес-служба «Рейтингу». Порівняно із серпнем минулого року оцінки громадян щодо рівня готовності України до проведення Євро-2012 покращились. Респонденти мали можливість оцінити цей показник за п’ятибальною шкалою, де 1 бал означав низьку готовність, 5 — високу. Таким чином, якщо у серпні 2009 року середня оцінка становила «два з плюсом» (2,4), то у жовтні 2010 року — це «тверда трійка» (3,0). Найбільше зросла кількість людей, які поставили оцінку «чотири» — втричі. Як і в серпні минулого року, так і в жовтні цього року для громадян України Євро-2012 передусім пов’язане з питанням престижу країни (42%) та новими робочіми місцями (42%). Також ця подія означатиме покращення якості доріг, аеропортів, готелів (34%), можливість для країни заробити додаткові кошти (31%). За рік погіршилось відчуття, що Євро-2012 — це розвиток міст, які прийматимуть чемпіонат (з 30 до 27%) та можливість з кращого боку показати Україну Європі та світу (з 33 до 27%). 20% опитаних продовжують вважати, що Євро-2012 — це поштовх для розвитку спорту в країні, 14% — нові можливості для вступу країни до ЄС. Найголовніше, що лише 3% опитаних вважають, що Євро-2012 неважливе для країни (у серпні минулого року було 9%). Порівняно із серпнем минулого року число респондентів, які бачать економічну кризу серед ключових проблем, які можуть стати на заваді успішному проведенню Євро-2012 в Україні, поменшало з 61 до 46%, кількість тих, хто вбачає головну проблему в наявності корупції у владі, — зменшилась із 51 до 35%.
У ДТП на Вінниччині винен водій вантажівки
За результатами службового розслідування причин ДТП, що сталася 22 листопада 2010 року на 1028 км переїзду «Кордишівка-Голендри» (Південно-Західна залізниця, Вінницька обл.), встановлено, що причиною ДТП стало грубе порушення водієм автомобіля МАЗ Правил дорожнього руху в частині правил проїзду залізничних переїздів. На місці ДТП працювала комісія, що складалася зі співробітників ДАІ Вінницької області та фахівців Південно-Західної залізниці. Вона встановила, що на момент зіткнення звукова та світлова сигналізації були увімкнені.
Нагадаємо, що 22 листопада 2010 року о 12.48 на переїзді з черговим працівником, що оснащений справно працюючою звуковою і світловою сигналізаціями та 4-ма шлагбаумами, на 1028 км переїзду «Кордишівка-Голендри» сталося зіткнення пасажирського поїзда №349 сполученням Харків — Івано-Франківськ з автомобілем МАЗ 105-07 ВІ. У ДТП загинув водій вантажівки (чоловік 1974 року народження).
Близько 12 год. 48 хв. водій автомобіля МАЗ об’їхав закритий основний автоматичний шлагбаум, виїхав на колію, де був збитий локомотивом поїзда № 349, який у цей час їхав через переїзд по парній колії.
«Укрзалізниця» вкотре звертається до водіїв із закликом дотримуватися Правил дорожнього руху і не ризикувати своїм життям та життям сторонніх осіб. Прес-служба «Укрзалізниці».