В Україні перерахували малозабезпечені сім’ї
Станом на грудень 2008 року в країні налічувалося понад 149 тисяч малозабезпечених сімей, із них 36,6% — багатодітні сім’ї, які отримують від держави допомогу, повідомляє АМІ «Новости-Украина». Міністр праці та соціальної політики Людмила Денисова пообіцяла, що «розміри соціальних виплат сім’ям із дітьми й малозабезпеченим сім’ям, які були досягнуті минулого року, 2009 року будуть збережені. Більше того, в разі перегляду розміру прожиткового мінімуму для різних вікових груп вони також змінюватимуться у бік збільшення». Наразі середній розмір допомоги багатодітним сім’ям становить 758,80 грн. За словами Денисової, виплати на дітей в Україні є одними з найбільших навіть порівняно з європейськими країнами та Росією. Так, допомога при народженні першої дитини становить 12 тис. 240 грн., 25 тис. грн. — при народженні другої дитини і 50 тис. грн. — при народженні третьої та кожної наступної дитини. «Уряд у питанні підтримки сімей із дітьми обрав правильний курс — про це свідчить сплеск народжуваності, який спостерігається останнім часом. Але ще держава мусить допомогти багатодітним сім’ям в отриманні освіти й забезпечити належне оздоровлення маленьких громадян України. Переконана, необхідні для цього рішення будуть прийняті», — сказала Денисова.
Плату за медпослуги в Києві впровадять не раніше 1 березня
Офіційна плата за медичні послуги в лікувальних установах Києва може бути впроваджена не раніше початку березня. Про це повідомила перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Ірена Кільчицька, повідомляє УНІАН. На сьогодні, за її словами, тарифи на послуги ще не ввели. «І раніше 24 лютого не введемо», — сказала вона. «Те, що існує зараз, існує давно», — відзначила І.Кільчицька, маючи на увазі те, що фактично всі медичні послуги столиці доводиться оплачувати пацієнтам. Вона наголосила, що проект розпорядження про введення тарифів на послуги в 18 комунальних лікувальних установах, розміщений на сайті мерії 24 січня, відповідно до процедури підписання такого типу актів, може бути підписаний лише через місяць, тобто не раніше 24 лютого. За словами І.Кільчицької, проект розпорядження вже зараз включає практично всі існуючі медичні послуги, в тому числі й нозологію. На сьогодні у цьому переліку близько 12 тисяч тарифів на послуги, а загалом їх буде близько 17 тисяч, і на сьогодні процес розрахунку вартості послуг триває. При цьому вона повідомила, що тарифи враховують рентабельність підприємств, виходячи з 30%. Таким чином, вони вищі, ніж ті ціни, які, за її словами, доводилося платити киянам і які діяли в медичних установах донині, й де відсоток рентабельності становить 10%. Середнє підвищення тарифів, за даними І.Кільчицької, становить 22%.
1,3 мільйона євро — на підготовку фахівців залізничної галузі
У Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна відбувся перший Консорціум, присвячений початку роботи Спільного європейського проекту «Магістр: Інтероперабельність/Безпека/Сертифікація» в галузі міжнародного залізничного транспорту в Україні та Центральній Азії» (MISCTIF) за програмою TEMPUS. Мета проекту — підтримати фахівців галузі залізничного транспорту, в першу чергу, з країн, що ввійшли до Консорціуму: України, Казахстану, Киргизстану, Латвії, Польщі та Франції. За своєю суттю проект MISCTIF — це підготовка майбутніх фахівців залізничної галузі. Учасники цього проекту — провідні університети та національні залізниці шести країн-учасниць Консорціуму, повідомляє прес-служба Мінтрансу.
На першому етапі реалізації проекту — орієнтовно до кінця 2010 року — будуть підготовлені десять викладачів Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна та десять залізничників-практиків з України. На другому етапі проекту — до кінця 2010 року — відбуватиметься навчання українських студентів-залізничників.
Вартість проекту — 1 млн. 300 тис. євро. Фінансування — повністю за кошти Європейського Союзу. «В умовах сучасного світу ми особливу увагу надаємо питанням інтеграції та формування загального процесу перевезень між країнами та залізничними адміністраціями з різними формами управління та технічного регулювання. Саме тому величезну увагу ми приділяємо саме підготовці та навчанню фахівців», — наголосив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.