Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Маленькі слабкості косметичного гіганта

1 серпня, 1998 - 00:00

Спекотним літом цього року Дмитрові Єрмоленку, генеральному
директору компанії «Оріфлейм-Україна», набридло користуватися автомобілем,
і він пересів на велосипеда. Очевидно, двоколісник «Команче», який спроможний
подолати будь-які дороги, допомагає головному менеджерові фірми «шукати
жінку» — покупця косметики.

Щоправда, велосипед — то не єдине хобі Дмитра. В юності він займався
боксом і сьогодні носить теніску марки «Вохеr», а в його спальні висить
боксерська груша, привезена аж із Франції. Іноді він відпрацьовує на ній
хуки й аперкоти в компанії з іншим майстром шкіряної рукавички — відомим
музичним продюсером Євгеном Рибчинським. Часто замість «биття» груші приятелі
вдвох рушають у басейн. Напевно, в басейні в них і народжувалися нові бізнес-ідеї,
як, наприклад, спільний проект конкурсу «Міс губи».

Андрій МОСІЄНКО 
Газета: 
Рубрика: