Комар за тисяч
Китайський підприємець для залучення покупців до свого онлайн-магазину ювелірних виробів організував в інтернеті торгівлю вбитими комарами і за два дні заробив на цьому товарі майже десять тисяч доларів (!), повідомляє lenta.ru, посилаючись на Ananova. За словами жителя Шанхаю Нінь Наня, блискуча ідея торгівлі мертвими комарами спала йому на думку, коли він розробляв план розкручування свого бізнесу і його вкусив комар. Свій товар під рекламним слоганом «Натуральні комарі, вбиті людськими руками» Нінь Нань пропонував покупцям по шість юанів за штуку (трохи менше долара). За його словами, протягом двох днів після розміщення цього банера на різних форумах в інтернеті на сайті його магазину було зареєстровано 250 тисяч хiтів, а придбати мертвого комара висловили бажання понад 10 тисяч осіб.
Їжа та «дієта» від Сердючки
Епатажна екс-провідниця, а нині шоу- зірка вирішили відкрити телемагазин. А щоб він запрацював, потрібна реклама, отже Вєрка Сердючка зайнялася рекламою і зняла кліп. Її відео називається «Essen» (у перекладі з німецької означає «їсти»). Це одна з 12 композицій, що входять у новий альбом Сердючки «До Ре Мі», повідомляє прес-служба співачки. За словами Вєрки, «диск з’явиться на прилавках у середині липня». У кліпі «Essen» українська суперстар буде апетитно їсти і поділиться з глядачами своїми секретами, як стати стрункішою, демонструючи пояси для схуднення, надувні дивани і велотренажери. А допоможуть їй у цьому мама і новий герой — Суперденис.
— Ідея кліпу належала Андрію Данилко. Адже всі вже сто разів бачили телемагазини, але на цей раз жоден глядач не залишиться без усмішки, — розповiдає режисер відео Віктор Скуратовський. — Я вперше працюю з Андрієм. Він як артист настільки самодостатній, що головне моє завдання як режисера — не зіпсувати його образ. А ще ми ввели нового персонажа — Супердениса. З ним поближче хотіли познайомитися всі героїні на знімальному майданчику. Буде потяг до нього і у Вєрки.