Хто з нас у дитинстві не вірив у чудо? Абсолютним лідером популярності в дітей (та й, зізнаємось, і в багатьох дорослих) залишається історія про Попелюшку, яка, незважаючи на різні підступи Мачухи, не тільки стала прекрасною принцесою, але й знайшла свою любов.
У ці зимові шкільні канікули на сцені центрального Будинку офіцерів пройшла прем’єра вистави «Попелюшка», поставленого молодим режисером Русланом Проценком за мотивами знаменитої п’єси- казки Євгена Шварца при сприянні продюсерського агентства «ДАС». У головній ролі дебютувала кримчанка, естрадна співачка Ельзара Баталова, яка два роки тому закінчила Київський театральний інститут і цією роботою вирішила заявити про себе як драматична актриса. Перший «млинець» у вокалістки вийшов дещо недопеченим. На зразок нібито й усе непогано: юна, приваблива, красива, але... Ельзара грає свою роль дуже старанно, а хочеться пориву, пустування, яскравих фарб. Ні, маленькі глядачі чудово приймали її героїню, а ось старші, які хоча б раз побачили по телевізору фільм-казку Надії Кошеверової та Михайла Шапіро з неперевершеною Яніною Жеймо в ролі Попелюшки, залишилися трохи розчарованими. У новій версії Руслана Проценка і Ганни Липківської куражу замало. Хоч режисер вважає, що поставив виставу для сімейного перегляду. Але якщо дітвора раділа просто тому, що прийшла до театру, а в антракті ще й одержить новорічні подарунки з ласощами, то їхні матусі й татусі відверто нудьгували в залі.
Нова акторська команда виявилася блідуватою копією відомого кінозразка, в якому сяяли Фаїна Раневська (Мачуха), Василь Меркур’єв (Лісничий), Ераст Гарін (Король), і сильно програвала за багатьма показниками. Створювалося враження, що акторів режисер добирав з «бору по сосонці», і тому немає справжніх відкриттів. Після вистави сивочолий дідусь, тримаючи за руку онука, наслідуючи колоритний голос Ераста Гаріна з фільму «Попелюшка», промовив: «...піду в монастир!» — і, на жаль, ніхто з глядачів не цитував інтонацій Олексія Вертинського, що виконував роль Короля нової української версії. Статичними, маловиразними виявилися Принц (Георгій Жуков), Фея (Ганна Росстальна) та всі інші актори, зайняті у спектаклі. Казковий сюжет виявився «твердим горішком». А слова Руслана Проценка, що для нього «Попелюшка» — знак мрії, себе він ототожнює з казковою героїнею і сподівається незабаром стати «принцем українського театру» — поки лише красива фраза, непідкріплена справою. Можливо, що до Дня святого Валентина (в лютому планується чергова серія вистави) команда розіграється, і вистава обере динамізм.