Іерогліф кандзі для слова «міцу», яке неодноразово використовувалося в закликах щодо стримування розповсюдження нового коронавірусу, був обраний, як такий, що найкраще описує соціальний настрій у Японії цього року, повідомляє The Japan Times.
Роблячи оголошення на 26-му щорічному заході наприкінці року, організованому Японським фондом тестування здібностей кандзі, головний буддійський священник Сейхан Морі з храму Кійомідзу в Кіото написав ієрогліф на аркуші паперу завдовжки 1,5 метра і завширшки 1,3 метра гігантським пензлем для каліграфії. За даними фонду, цей знак набрав 28 401 голос, або 13,65% з 208 025, які взяли участь в опитуванні.
«Міцу» саме по собі означає «близький» або «щільний». Це слово часто використовувалося як спосіб підвищити поінформованість громадськості про соціальне дистанціювання, при цьому експерти та урядовці закликали громадськість уникати багатолюдних місць.
Фраза «san mitsu» або «3Cs» — замкнуті простори, натовпи й умови тісного контакту — також була обрана як головне модне слово в Японії за рік на початку цього місяця.