Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Ностальгiя як аргумент у конкуренцiї

3 липня, 2001 - 00:00

ЗАТ «Булгартабак-Полтава» починає випуск кількох нових, поки невідомих українським споживачам марок сигарет. Про це заявив нещодавно на прес-конференції директор Полтавського представництва «Булгартабак» Георг Георгієв. Зазначимо, що, незважаючи на те, що чимало марок болгарських сигарет користувалися в Україні популярністю й добре відомі українському споживачеві, злигодні перехідного періоду 90-х років і відкриття неосяжного українського ринку для західних виробників сигарет дещо знизили пропозицію популярних у минулому недорогих марок. Як результат останніми роками ця ніша на вітчизняному ринку заповнювалася чималою мірою контрабандою. Крім того, навряд чи контрабандне постачання могло задовольнити зростаючий попит на якісні й недорогі сигарети. Шанс на поліпшення ситуації дало відкриття 1998 року в Полтаві дочірнього підприємства АТ «Благоєвград БТ» — ЗАТ «Булгартабак-Полтава». До 2001 року налагоджували обладнання шести сигаретних і трьох пакувальних ліній, закуплених у Німеччині. А тепер на фабриці, згідно з українським законодавством, налагоджено повний технологічний цикл виробництва тютюнових виробів. Що, звичайно ж, створить додаткові робочі місця й забезпечить значні надходження до бюджету. Проте вже нині підприємство «Булгартабак-Полтава», що випускає сигарети в м’якій упаковці, вийшло на потужність 240 тонн тютюнової продукції на місяць, і, відповідно, близько трьох тисяч тонн на рік. За цих умов, за словами Г. Георгієва, річний обіг підприємства становитиме понад 122 мільйони гривень, що забезпечить українській скарбниці податкові надходження в сумі понад 54 мільйони гривень на рік. Як повідомив Г. Георгієв, до кінця року планується збільшити асортимент виробленої продукції до 12 марок сигарет, і крім вже ностальгійних для українських курців марок ВТ, Opal, Stewardess та ін. випускатимуться абсолютно нові — невідомі нашим споживачам марки сигарет (зокрема планується налагодити випуск легких сигарет з низьким вмістом смоли та нікотину — 12 мг і 0,9 мг відповідно). Наступного року «Булгартабак-Полтава» планує вийти на повну потужність і надати українським цінителям орієнтальського тютюну, що вирощується лише на Балканському півострові, асортимент з 34-х марок. Таке розширення виробництва дозволить наростити потужності до 450 тонн тютюнової продукції, отримати додатковий прибуток і збільшити надходження до бюджету. Крім того, виробництво планує надати полтавцям 180 додаткових робочих місць. За словами Г. Георгієва, незважаючи на те, що компанія виходить на ринок України в той час, коли компанії із західними капіталами вже завоювали в Україні досить сильні позиції, широка мережа дистриб’юторів і продумана цінова політика дозволить «Булгартабак-Полтава» повернути втрачені позиції й залучити нових споживачів.

Михайло ЗУБАР,«День»
Газета: 
Рубрика: