Для власника нового готелю «Опера» — «Систем Кепітал Менеджмент» — це не перший подібний проект, йому також належить «Донбасс-Палац» у Донецьку. Але, як зауважила директор із зв’язків і комунікацій компанії СКМ Наталя Ємченко, обмежуватись цим не варто: «Ми не розглядаємо ці два готелі як мережу. Поки не розглядаємо. Опція, безумовно, розглядається. Але не більше, ніж опція». Вона розповідає, що цей готель — цілком самостійний бізнес- проект, з якого власники сподіваються створити київський бренд. Її підтримує і генеральний директор готелю Клінтон Ріббон, зазначаючи, що на даний момент «Опера» не має наміру входити до якої-небудь мережі, а позиціонує себе як цілком самостійний готель «зі своїм характером».
При побудові та оформленні готелю застосували оригінальну концепцію — музичну. Так, за словами менеджера маркетингу і продажу готелю «Опера» Олексія Волошина, люкс, який виконано в єгипетському стилі називається «Аїда», в російському — «Борис Годунов», конференц-зал — «Симфонія». У такій же манері названі й інші приміщення «новонародженого» готелю. Номери люкс не повторюються, й виконані вони у різних стилях — від японського мінімалізму до французького романтизму та єгипетської розкоші. Як повідомив генеральний директор готелю Клінтон Ріббон, «особливість готелю — у поєднанні світових досягнень у сфері готельного бізнесу й традиційної української гостинності». Задоволення проживати добу у люксі становитиме 544 євро. Для тих, кому ціна здаватиметься зависокою, є номери із дешевшою вартістю, але не менш респектабельні та зручні. Загалом у готелі 218 номерів, із яких 7 — люкси — вибирати є з чого, вважає керівництво готелю. Ось тільки люксу «по-українськи» тут немає. Як, утім, й інших атрибутів української тематики.
Наталія Ємченко наголошує, що компанія «Систем Кепітал Менеджмент» викупила готель у замовника й оператора готельного комплексу «Опера» ТОВ «Інтер» тоді, коли «Опера» була вже на 90% готова. Вона також зазначила, що готель іще добудовується, тому не виключено, що люкс у національному стилі цілком вірогідно може незабаром з’явитися. Поки ж персонал, якого налічується близько 250 чоловік, проходить підготовку, навчається, щоб у повній мірі продемонструвати нашу українську гостинність.
«Опера» розташувалася в історичному й діловому центрі Києва, займаючи сторічну будівлю. Інші два були побудовані з нуля й об’єднані з першим у єдиний комплекс, оформлений у історично характерному для цього району стилі — київському бароко. Скільки інвестицій було вкладено у споруду, власники не розголошують, але термін окупності називають охоче — вісім-десять років. Говорять, що клієнтів повинен приваблювати сервіс, а також влучне розташування будівлі. Як зазначає Волошин, для їхніх клієнтів важливий не вигляд із вікна, а тиша, яка тут цінується: більше ніж 50% вікон виходять у внутрішній дворик, до того ж сама вулиця, на якій розташовано готель, вважається хоч і центральною, але затишною.
Офіційно готель іще не відкрито — відбулося так зване попереднє відкриття. Наразі завершені не всі роботи, крім того адміністрація готелю подала документи на отримання готелем «п’яти зірок» й очікує на швидке офіційне підтвердження «зірковості». Офіційне відкриття готелю заплановано навесні наступного року. До того моменту очікується рестайлинг частини номерів, а також ряду приміщень готелю. Сьогодні у готелі вже зупинилися перші гості, крім того вже заброньовано частину номерів на весняний та літній періоди.
На цьому зірки для Києва не закінчуються. Як повідомляє начальник відділу організаційної й координаційної діяльності готельного господарства та курортів КДМА Юрій Галушко, найближчим часом у столиці відкриються ще чотири п’ятизіркові готелі. Сьогодні у Києві помітна тенденція до зростання відсотка готелів преміум-класу. Нині заповнювання таких готелів у діловому центрі становить 70—75%. Він також зазначив, що така сфера діяльності, як готельний бізнес, приносить міській скарбниці чималий прибуток. Так, минулого року київський бюджет поповнився 140 мільйонами гривень. «Опера» стала 118 м готелем столиці.