Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Парфуми для тих, хто хоче йти в ногу з Європою

29 березня, 1997 - 00:00

Яких лише несподіванок не надає новий ринок: то покупець без жодних підстав ігнорує прекрасну і таку, що добре себе зарекомендувала, продукцію, то, навпаки, кидається на щось, що взагалі не заслуговує такої високої оцінки.

В цьому сенсі ринок косметики та парфумів, котрий поступово складається в Україні, - аж ніяк не виняток. Ще кілька років тому, коли до нас тільки пробивалися окремі фірми, поява кожної з них, незалежно від якості, ставала подією, приваблюючи до себе споживачів. Сьогодні цих фірм вже багато, але як довідатися - які з них справді заслуговують на увагу?

Все геніальне просте: якщо ви в чомусь маєте сумнів або хочете щось дізнатися - запитайте у тих, хто знає. Нам же ліпше за все запитатися у... таких самих, як ми, покупців, але з Європи та Америки - країн, де вже давно склався стійкий ринок та є можливість вибрати дійсно краще. Отже, ось інформація про деякі фірми, що вже досить міцно влаштувалися на українському ринку.

"Ellen Betrix". Ця європейська косметична фірма представлена у нас досить широко, причому найповніше надано найкраще - засоби догляду за шкірою, якими із задоволенням користуються жінки в Німеччині, Австрії, Швейцарії та Голландії. В цих країнах продукція "Ellen Betrix" є безумовним лідером за обсягом продажу, набагато випереджаючи, скажімо, відому "Nivea". До речі, і ціна на "Ellen Betrix" в Європі майже вдвічі вища, чого, між іншим, не можна сказати про наш ринок - у нас ця косметика наразі тільки ледь-ледь дорожче тієї ж "Nivea" та "L`Oreal".

Один мій приятель якось сказав: "Фірми бувають гарні і невідомі". Як на мене, вже ні в кого не викликає питання, до якої категорії віднести парфуми "Hugo Boss" і "Davidoff", популярність яких в Європі незвичайно велика, - досить сказати, що "Cool Water" протягом останніх п'яти років є запахом, що найкраще продається. Таку ж зацікавленість викликають і новинки цих фірм, котрі вже з'явилися у нас. За дивним збігом обидві ці традиційно "чоловічі" фірми випустили свої перші жіночі парфуми - "Cool Water Woman" та "Hugo Boss Woman". Чи затьмарять вони за популярністю чоловічі запахи - невідомо, але вже тепер можна сказати, що напевно не поступляться.

Якщо вже ми заговорили про парфуми, то які запахи тепер у моді? Західна Європа відповідає однозначно: як і раніше квіткові. Щоб не казали про незабарну навалу різких шипрових та тяжких мускусних ароматів, поки актуальними лишаються прозорі, легкі, чисті запахи. І якщо ви їх шанувальниця - до ваших послуг "Laura Biagiotti", "Venezia" і звичайно ж, "Sotto voce" - новий аромат, навдивовижу тонкий та ніжний.

Від редакції. Дякуємо за допомогу в підготовці матеріалу фірмі "В.В."

Кіра МЄДНІКОВА
Газета: 
Рубрика: