Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Пасажир залізниці має право на...

3 липня, 1998 - 00:00


Ви придбали квиток для проїзду в пасажирському поїзді Україною, країнами ближнього чи далекого зарубіжжя.

З моменту входу до вагона нашого поїзда ви стаєте пасажиром поїзда найбільшого на Україні державного підприємства з обслуговування пасажирів на шляху прямування «Укрвагонсервіс».

Протягом усього шляху прямування провідники вагона нададуть вам обов’язкові сервісні послуги та обслуговування.

Ви завжди можете знати, хто вас обслуговує: до відправлення поїзда і під час зміни чергувань на дверях службового купе вивішується табличка з прізвищем, ім’ям та по батькові провідника.

На всьому шляху прямування вагон знаходиться в чистоті і в ньому підтримується нормальна температура (+180 С), не менше двох разів на добу проводиться вологе прибирання.

У вагонах зі спальними місцями пасажир забезпечується комплектом постелі на весь шлях прямування (за окрему плату згідно з калькуляцією підприємства).

Комплект постелі складається із матраца з чохлом, пухової подушки, ковдри та двох простирадл у поліетиленовому пакеті, наволочки і рушника.

У вагонах СВ надається, за окрему плату, заправлена постіль, що складається з двох подушок із наволочками, двох рушників, підодіяльника, ковдри, простирадла та матраца.

У разі втрати, псування, а також забруднення постелі, що вимагає хімічної чистки, псування інвентарю чи обладнання вагона з вини пасажира, начальник поїзда стягує вартість пошкодженого чи загубленого майна з видачею на руки пасажиру квитанції про сплату.

У обов’язковому порядку проводиться (за додаткову плату) заміна використаної на шляху проходження білизни, забезпечення доставки білизни на місця пасажирів, а також застелення постелі інвалідам, хворим, пасажирам похилого віку, пасажирам із маленькими дітьми.

Прибирання постелі та білизни проводиться після виходу пасажирів, а у виняткових випадках можна, з дозволу пасажирів, прибирати постільну білизну не раніше, ніж за 30 хвилин до прибуття поїзда на станцію.

У денний час, згідно з розкладом роботи радіовузла, за допомогою ретрансляційної мережі ведуться передачі останніх новин, музичних програм, доводиться до відома пасажирів необхідна інформація.

Обов’язковим сервісним обслуговуванням у вагонах пасажирських поїздів пропонується не менше трьох разів на день — з 8 до 10, з 15 до 17 і з 20 до 22 години за місцевим часом — забезпечення пасажирів чаєм, кавою, кондитерськими виробами, прохолодними та солодкими напоями.

У поїздах першого класу обов’язковим сервісним обслуговуванням за цілком прийнятною ціною вам запропонують мобільний радіотелефонний зв’язок із вашими рідними та близькими, що мешкають у ближньому й далекому зарубіжжі.

Провідники вагону, за бажанням пасажира, подадуть чай, каву в будь-який час, запропонують вибір кондитерських виробів, прохолодних напоїв, зразки яких виставлені у вітринах коридору кожного вагону поїзда.

А. ТЕСЛЕНКО,начальник виробничо-технічного відділу ГП «Укрвагонсервіс»
Газета: 
Рубрика: