Трамвайно-тролейбусне управління м. Краматорська на Луганщині, перейшовши з обласного підпорядкування в міську комунальну власність, намітило низку заходів із метою реанімувати підприємство, що перебуває в стані кризи. Одним із перших кроків стане поділ тролейбусів на «платні» та «пільгові». З 1 серпня 6 із 16 працюючих на міських маршрутах машин працюватимуть виключно з «пільговою» категорією пасажирів. В інших же платити за проїзд будуть усі без винятку. Тролейбуси для «пільговиків» ходитимуть із 8.00 до 19.00 з інтервалом 20 хвилин, а впізнати їх можна буде за яскраво-оранжевим кольором.
Є деякі побоювання, що подібний крок викличе невдоволення «пільговиків», які звикли сідати в перший-ліпший тролейбус, однак для підняття на ноги міського електротранспорту цей крок в ТТУ вважають необхідним. Крім того, є ще одна новина не з розряду приємних. Поняття «пільгова категорія» тих, що користуються тролейбусом, відтепер помітно звузиться. Правом безкоштовного проїзду в «пільгових тролейбусах» зможуть користуватися тільки ветерани війни, інваліди та ліквідатори аварії на ЧАЕС. Міліція, силові структури та інші категорії, що користувалися раніше правом безкоштовного проїзду, змушені будуть платити в будь-якому тролейбусі Краматорська.
Надалі можливе збільшення кількості пільгових тролейбусів на міських маршрутах, але поки що, за розрахунками, субвенції з бюджету дозволяють випустити на вулиці тільки 6 «пільгових» машин. Очікується, що прибутки ТТУ від нововведення виростуть у три-чотири рази.
ТТУ також збирається домагатися передачі на свій баланс із міської власності всіх тролейбусних зупинок. У цьому випадку власники розташованих на зупинках кіосків і власники автобусів, що зупиняються на них, платитимуть гроші за використання зупинок у скарбницю ТТУ. Крім того, управління збирається заробляти гроші на рекламі та наданні транспортно-ремонтних послуг, що, на думку керівництва, виведе підприємство з розряду «лежачих» у розряд рентабельних.