Як пояснив ситуацію начальник управління міським транспортом Микола Логожан, автобуси належать спільному українсько-багамському підприємству «Луганськ-трансконтиненталь», господар якого живе в Естонії. У Луганську автобуси працювали за договором, але останнім часом, коли вартість проїзду на пасажирському транспорті за рішенням міської влади була знижена майже вдвічі, керівництво СП відмовилося виконувати вимогу міської ради в частині дотримання всіх пільг для окремої категорії пасажирів. У зв’язку із цим у міськвиконком стали надходити численні скарги від ветеранів та пенсіонерів.
На претензії влади підприємство «Луганськ- трансконтиненталь» відреагувало своєрідно: узяло й покинуло луганський транспортний ринок, на якому йому стало незатишно.
Як запевнив М.Логожан, транспортної ситуації в місті ця обставина, однак, не викличе, оскільки місто має у своєму розпорядженні потрібну кількість машин. Окрім того, прийнято рішення надалі робити ставку на екологічно чисті засоби пересування — трамвай і тролейбуси. Примітно, що місцеву продукцію — трамваї холдингової кампанії «Луганськтепловоз» місто купувати не буде, — дуже вже вона дорога. Тому прийнято рішення купувати машини після капітального ремонту у Воронежі та Дніпропетровську.
Усупереч твердженню головного транспортника міста, що було знято проблеми у зв’язку з тим, що забрано з маршрутів велику кількість машин, проблеми все-таки з’являться. Перша з них — численна армія безробітних, котрі з 1 серпня будуть позбавлені робочого місця. Спостерігачі також не виключають конфліктів із власниками приватних автобусів, які тепер будуть претендувати на маршрути, що вивільнилися. І якщо раніше конкуренцію із «Сканіями» приватний транспорт не витримував, то з «пазиками» міського автобусного парку суперничати можна.