Київський міський голова Леонід Черновецький доручив підготувати конкретні пропозиції щодо ремонту та реконструкції міських мостів і визначити, у скільки це обійдеться міському бюджету, повідомляє Інтерфакс-Україна. За інформацією прес-служби Київміськадміністрації, особливий неспокій у столичної влади викликає стан мостів через Дніпро, які працюють із величезним перевантаженням. За словами в.о. першого заступника голови Київміськадміністрації Дениса Басса, мости розраховані на проїзд щодобово лише 145 тисяч автомобілів. Тим часом інтенсивність дорожнього руху між лівим і правим берегами цього року досягла 330 тисяч авто на добу, тобто навантаження виросло більш ніж удвічі. Так, Московським мостом кожного дня користуються 127 тис. автомобілів — тобто 38% від загальної кількості транспортних засобів, які взагалі рухаються київськими мостами. Ще третина припадає на Південний мостовий перехід. За інформацією комунальної корпорації «Київавтодор», на відновлення Московського моста (споруджений 1976 року) потрібно 152 млн. грн., а на реставрацію Південного мостового переходу (побудований 1990 року) — 103 млн. грн. Близько чверті загального автопотоку щодобово їде мостом імені Патона (побудований ще 1953 року), хоча він належить до споруд із обмеженою пропускною спроможністю. За словами Д. Басса, цей перший у світі цільнозварений міст потребує термінової реконструкції, оскільки деякі його елементи вже давно не відповідають сучасним вимогам. Раніше час від часу там проводився лише косметичний ремонт — облаштовували покриття, освітлювальні опори, огорожу. Два роки тому зняли трамвай і пустили тролейбуси.
Зараз державній експертизі представлено документи на реконструкцію моста під 8 смуг руху — по чотири в кожному напрямку, а також зміцнення проїжджої частини. Орієнтовна вартість цього проекту — 714 млн. грн. На міст Метро припадає 13% загального транспортного руху через Дніпро, тобто 43 тисячі автомобілів на добу. Його було капітально відремонтовано чотири роки тому, однак зараз він потребує капітальної заміни мостового полотна, яке обійдеться комунальній скарбниці в 12 млн. грн. Разом із тим, київська влада не має наміру закривати всі мости на реконструкцію і капремонт. Ремонтні роботи почнуться тоді, коли буде споруджено хоча б один із двох нових мостових переходів через Дніпро.