За існуючими нормами в місті щорічно мають ремонтувати 10% трамвайних шляхів, тобто по 12 кілометрів. Цього року змогли відремонтувати тільки два кілометри. Як пояснив О.Бірюк, тонна рейок сьогодні коштує 2,5 тисячі гривень. На 100— 120 метрів шляху необхідно 10 тонн рейок. Один кілометр трамвайного полотна обходиться в 400 тисяч гривень. Сума для «Запоріжелектротрансу» непідйомна. А тут ще й зростає кількість випадків обривів контактної мережі на тролейбусних лініях, яких у місті 50 кілометрів. На сьогодні недоремонт контактної мережі в грошовому вимірі становить 12 млн. грн., трамвайного шляху — понад 40 млн. З таким «господарством» запорізький електротранспорт входить у зиму. Оптимізм у директора підприємства О.Бірюка викликає те, що в майстернях примудряються реставрувати старі трамваї й тролейбуси із заміною всіх вузлів і агрегатів, подовжуючи експлуатацію вагонів на 10—12 років. Це поки що рятує рухомий склад, що останніми роками зовсім не оновлюється, оскільки один вагон трамвая коштує $100 тисяч, а тролейбус — майже $300 тисяч.
Запоріжжя