Днями відбулася знакова для української моди та її подальших перспектив подія. В Україні офіційно з’явився телеканал «Fashion TV». Він входить до п’ятірки найбільш популярних телеканалів світу і позиціонує свою цільову аудиторію (яка становить 557 млн. людей), як досить заможних осiб від 18 до 45 років. На даний момент сигнал Fashion TV можна побачити на п’яти континентах у 130 країнах світу. З європейських країн найбільша кількість «модних» глядачів нараховується в Італії, Франції та Великiй Британії. У цих визнаних центрах світової моди канал дивляться від 10 до 13 мільйонів. Скільки їх буде в Україні, сказати наразі складно. Але той факт, що українські модні покази, різноманітні світські вечірки та інші заходи, які вже зараз плануються керівництвом новоствореного каналу й директором його українського бюро Рамі Дамрі, показуватимуть у всьому світі, оскільки сітка мовлення єдина для всіх країн, безперечно зацікавить українських глядачів. Відтепер цілком ймовірним є сюжет про нову колекцію, скажімо, Сергія Бизова, відразу після Готьє чи «Дольче і Габбана». Головний модний канал світу нарешті добрався до нашої країни, і країна для цього цілком готова. Деякі наші дизайнери вже досить успішно співпрацюють з маститими іноземними кутюр’є. Тепер же в них з’явиться шанс цю співпрацю закріпити, та ще й продемонструвати на Fashion TV. Принаймні пан Дамрі пообіцяв, що така спільна робота з європейськими дизайнерами матиме місце. Крім того, глядачі каналу отримають ексклюзивну можливість дивитися глобальні події у світі моди в режимі реального часу і в запису. До речі, перший сюжет про Україну повинен з’явитися на телеканалі днів за 10. Це буде звіт про вечірку, присвячену відкриттю світового лідера модної телеіндустрії в Україні, яка відбулася в суботу на дискотеці під відкритим небом у Києві — «Зелений театр». А дивитися Fashion TV можна буде по кабельному телебаченню. Домовленостi про це було досягнуто в ході переговорів із телеканалом «Інтер».