Безпрецедентність ситуації можна зрозуміти з кількох фраз інтерв’ю директора «Львівелектротрансу» Богдана Зайця нашому кореспондентові. За словами Богдана Левковича, цього року львівський електричний трамвай відзначатиме 105-ту річницю. І хоча за ці роки в місті неодноразово мінялася влада, Львів пережив не одну війну та окупацію, однак львівський трамвай не припиняв свою роботу ані на день.
Причиною скрутної ситуації є те, що в нас фактично забули про електротранспорт. У бюджеті міста на 1999 рік не передбачено коштів на дотації йому. І це при тому, що трамваї та тролейбуси відіграють важливу соціальну роль. Лише за минулий рік львівський електротранспорт перевіз 157,4 мільйона пасажирів, що становить 60% всіх пасажирських перевезень у місті. 70% пасажирів електротранспорту є пільговиками. Однак за їхнє перевезення держава чомусь не платить електротранспортникам.
Богдан Заєць сподівається, що до найгіршого таки не дійде. Адже в понеділок питання розглядалось і на надзвичайному засіданні міськвиконкому, і на сесії міськради. Зі спеціальним телезверненням виступив і голова облдержадміністрації Степан Сенчук, який теж запевнив, що проблему буде вирішено. Але, здається, йдеться лише про звичайне затикання чергової дірки. Можна зрозуміти енергетиків, яким необхідні кошти. Але так само під удар ставляться не лише пасажири, а й 2660 працівників львівського електротранспорту. Зауважимо, що досі тут більш-менш справно виплачували зарплатню — найгірша ситуація зараз у тролейбусному депо, де її заборгували за один місяць.
І хоча влада міста та області пообіцяла не допустити відключення електротранспорту, на підприємстві, про всяк випадок, готуються до найгіршого розвитку подій.