В Індії розпочалися наймасштабніші в світовій практиці парламентські вибори — вони триватимуть три тижні. У голосуванні візьмуть участь близько 670 млн. виборців — це більш ніж десята частина населення всієї планети. У виборах, що проходитимуть у п’ять етапiв, беруть участь близько 40 партій. Визнаними фаворитами перегонів залишаються лише дві: партія діючого прем’єра Атала Біхарі Ваджпаї — Бхаратія Джаната, яка очолює правлячий коаліційний блок Національний демократичний альянс, та опозиційна партія — Індійський національний конгрес — на чолі із Сонею Ганді, вдовою убитого прем’єра Раджива Ганді.
Незважаючи на серйозну конкуренцію з боку партії спадкоємиці найвідомішої в Індії династії, правляча партія прем’єр-міністра Атала Біхарі Ваджпаї має найбільші шанси залишитися при владі на наступні п’ять років. Принаймні, про це свідчать результати соціологічних опитувань. Ваджпаї доклав чимало зусиль для зростання популярності його політичної сили й навіть призначив вибори на п’ять місяців раніше, ніж планувалось, аби скористатися прихильним настроєм електорату. У нього два козирі: успіх у мирних переговорах із Пакистаном та позитивний ефект від реалізації економічних реформ (за останній рік індійська економіка зросла на 8%). Навіть свою передвиборну кампанію натхнений досвідом американських піар-кампаній Ваджпаї та його партія Бхаратія Джаната провели під оптимістичним гаслом: «Країна почувається добре». Щоправда, оглядачі побоюються, що такий гучний слоган може справити на виборців протилежне враження: незважаючи на незаперечні досягнення нинішньої влади в економічній сфері, третина населення Індії досі страждає від недоїдання, а мільйони дітей через брак коштів не ходять до школи.
Для того, щоб завоювати довіру електорату, керманичі Бхаратії Джанати навіть спробували пом’якшити радикально-націоналістичний образ своєї партії, яка вважається прихильницею жорсткої індуїстської лінії, аби схилити на свій бік виборців-мусульман. Досі мусульманська частина електорату традиційно була «опорою» опозиційного Індійського національного конгресу на чолі із Сонею Ганді. Однак на цьому правляча партія не зупинилася й, окрім традиційних методів ведення передвиборної кампанії, також застосувала «ноу-хау» за допомогою новітніх технологій — звернення до виборців через Інтернет та мобільний зв’язок. Поцiнувачi мистецтва, до того ж, могли отримати запис, де прем’єр Ваджпаї натхненно декламує власні вірші.