Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

84% рівненцiв незадоволені...

1 жовтня, 2003 - 00:00

Схоже, що проблеми водопостачання ще довго допікатимуть мешканцям Рівного, і вода у їхні помешкання й надалі надходитиме до 21 години. Причина — понад п’ять мільйонів гривень боргу за спожиту електроенергію, які має міське комунальне підприємство «Рівневода» перед енергопостачальною компанією «Ей-І-Ес Рівненерго». Хоча, за словами директора «Рівневода» Володимира Нецького, нині підприємство й сплачує поточні платежі, минулий борг сковує по руках і ногах, а шлях його погашення єдиний: оплата боргів рівненцiв, які заборгували за надані послуги з водопостачання. Водні пристрасті стали однією з тем розмов і під час проведення «круглого столу», організованого Рівненською обласною організацією «Українська асоціація маркетингу», де, зокрема, було оприлюднено результати досліджень громадської думки щодо якості комунальних послуг. Виявилося, що 84 відсотки мешканців обласного центру вважають, що тарифи на житлово-комунальні послуги в Рівному несправедливо завищені та економічно не обгрунтовані. Але тут, принаймні у рівненцiв, з’явився шанс зекономити кошти сімейних бюджетів — після передачі ДКП «Рівнеоблводоканал» у комунальну власність міста (нині це КП «Рівневода»), тарифною політикою займатиметься Рівнерада, а отже, її депутати, які давно вже обіцяли мешканцям Рівного зниження тарифів на воду, отримають реальну можливість нарешті це зробити.

Сергій СТЕПАНИШИН, Рівне
Газета: 
Рубрика: