Друге народження українсько-російського консорціуму з виробництва Ан–70 вилилося в спільне серійне виготовлення двигунів Д-27 для цього літака.
А відбуватися це буде так. Московський завод «Салют» і Уфимський моторобудівний завод випускатимуть вузли й агрегати, а потім постачатимуть їх на запорізьке АТ «Мотор» для збирання. Словом, двигуни будуть. Щоправда, скільки — поки невідомо. Європа досі не вирішила, чи буде вона використовувати наш Ан-70 як основу для створення літака майбутнього. На травневому авіасалоні в Берліні знову створено робочу групу з вивчення цього питання. Незабаром очікується приїзд на АНТК ім. Антонова німецьких фахівців, які до січня майбутнього року і вирішать, чи буде витрачати Європа $9 млрд. на розробку і впровадження свого літака XXI сторіччя чи, використовуючи вже розроблений Ан-70, обмежиться $6 млрд. Україна ж з Росією поки збирає двигуни, адже на виробництво 400 літаків Ан–70 (100 — нам і 300 — Росії) грошей поки немає.