Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Автономна мода

6 вересня, 2007 - 00:00

Із 21 по 23 вересня 2007 року вчетверте проходитиме Trade Mark Defile — покази провідних торгових марок одягу, представлених на українському ринку.

Хоча Trade Mark Defile пройде вже вчетверте (уперше акція відбулася у березні 2006 року), тільки цієї осені захід набув автономного від Ukrainian Fashion Week характеру. Організатори пояснюють це підвищеним інтересом з боку гостей, засобів масової інформації, баєрів і самих учасників показів. «Це вже достатньо великий проект і достатньо самостійний, саме тому ми вирішили виділити його в окрему подію», — коментує організаційні зміни керівник проекту Trade Mark Defile і директор Ukrainian Fashion Week Олена Кулик.

У показах Trade Mark Defile беруть участь українські торгові марки, що мають власне виробництво з налагодженою системою тиражування моделей одягу, збуту, з розвинутою маркетинговою структурою, новітніми технологіями виробництва. Наразі довіра споживача до таких торгових марок дуже низька. Зміна ставлення споживача до одягу українського виробництва за доступною ціною — це першочергове завдання, яке ставлять перед собою організатори Trade Mark Defile. Вони наполягають, що сьогодні в нашій країні з'являється все більше марок, які здатні робити одяг якісним, модним і доступним для споживача. Ще одна місія Trade Mark Defile — спроба розбудови української індустрії моди через налагодження співпраці торгових марок із баєрами. Без баєрів не існує жодна світова модна індустрія. Присутність на показах баєрів — запорука того, що колекція дійде до покупця. Представники торгових компаній замовляють оптові партії одягу і реалізовують їх через налагоджену дистриб'юторську мережу. Trade Mark Defile також покликане привернути увагу державних структур до необхідності законодавчої підтримки вітчизняних виробників одягу.

Особливістю осіннього Trade Mark Defile-2007 вперше стане участь дизайнерів, що традиційно беруть участь у показах авторських колекцій під час Ukrainian Fashion Week. «Цього разу учасники обиралися так: половина — постійні учасники, які беруть участь у Trade Mark Defile з першого разу, інша половина — нові для нашого заходу торгові марки, — пояснює Олена Кулик. — Найприємніше — те, що чотири дизайнери — ті, які беруть участь у авторських показах Ukrainian Fashion Week, братимуть участь у Trade Mark Defile зі своїми другими лініями. Це Оксана Караванська, Світлана Тегін, Анна Бабенко і Олена Олійник. Дуже важливо, що дизайнери, які раніше показували тільки авторські колекції, нарешті демонструють свої другі лінії».

Особливістю Trade Mark Defile стане також показ колекції Анни Бабенко, яку вона створила у співпраці з двома компаніями. Особливістю дефіле стане те, що одяг демонструватимуть не моделі, а пересічні українки, яких було дібрано для участі у показі шляхом SMS-голосування.

Маша ТОМАК, «День»
Газета: 
Рубрика: