Навіть якби «Слов’янський базар» не вдався, його б варто було провести заради двох джазових вечорiв, подарованих столиці органiзаторами. Перший відкрив столичний вокальний секстет «Man Sound», який змінив квінтет Юрія Шепети, що показав фрагменти програми пам’яті Білла Еванса. Прекрасний піаніст та імпровізатор з Польщі Лешек Можджер, здавалося б, став апофеозом вечора. Але коли заграв Андрій Кондаков, відкрилося друге дихання. Слiд зазначити, що трапилося це майже на четвертій годині концертної програми.
По-перше — і це не перебільшення — Андрій Кондаков, що народився в Дніпропетровську, — блискучий піаніст і, безумовно, один з кращих в Росії. Його віртуозна майстерність, коли, здається, музикант грає не руками, а всім тілом, навіть людину далеку від джазу не зможе залишити байдужою. Тріо Кондакова (барабанщик Сергій Остроумов і контрабасист Григорій Воскобойник) органічно доповнив шведський трубач Андрес Беркрантс і американська вокалістка Напуа ДеВой, з якою у Андрія чудовий творчий союз. Плодом співпраці став диск «А Little Time For Me», що продається в Нью- Йорку в Tower Records. У цьому альбомі чотири п’єси Андрія Кондакова з текстами Напуа, і киянам дещо з «виданого» пощастило почути вживу.
А другий вечір явив столиці нового Олексія Козлова. Це був трохи, як здалося, втомлений маестро, що з’явився перед слухачами в новій іпостасі: він запропонував камерний і дуже спокійний джаз. Від «Арсеналу» — його дiтища, в новому секстеті «Ars Nova» залишилася тільки частина назви. У секстеті Олексій Козлов — альт-саксофон, піаніст Дмитро Ілугдін і «Twins квартет» (Олена Ісаєнкова — перша скрипка, Тетяна Ісаєнкова — друга скрипка, Олена Алексєєва — альт і Ірина Смирнова — віолончель). Чудову музику, діапазон якої від Моріса Равеля, Сергія Прокоф’єва і Сергія Рахманінова до Чарлі Паркера, Джона Льюїса, Дюка Елінгтона і Олексія Козлова не менш чудово виконали музиканти.