Це стверджувалося на засіданні Президії ЦК профспілки працівників автотранспорту й шосейних доріг, у якому брали участь президент Української транспортної спілки, народний депутат Євген Марчук і голова Федерації профспілок України Олександр Стоян.
Сумну статистику навів голова Держдепартаменту автотранспорту Мінтрансу України Леонід Докіль: порівняно з 1990 роком, обсяг перевезень скоротився в 2,5 разу, кількість рейсів — у півтора, інтервал руху збільшився в десять разів. Втрати автобусних парків від перевезення пільговиків (кількість котрих за п'ять останніх років збільшилась у 8 (!) разів. — Авт.) перевищують 400 мільйонів гривень на рік.
Парадокс: автобусники безкоштовно перевозять пенсіонерів і чорнобильців, і водночас сплачують податки до Пенсійного та Чорнобильського фондів. Транспортники вважають, що компенсація за перевезення чорнобильців і пенсіонерів повинна надходити в каси автобусних парків саме з цих фондів. Виступаючи, Євген Марчук підкреслив, що нинішнє становище на транспорті — наслідок загальної хвороби економіки й «усього лише» похідне від допущених помилок у плануванні розвитку вітчизняного автотранспорту.
Форум галузевої профспілки одноголосно ухвалив провести у грудні цього року з'їзд автомобілістів України, на якому планують розробити й затвердити консолідовані заходи, спрямовані на захист фінансових інтересів перевізників.
№201 21.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»