На Круглий стіл під назвою «Соціальна відповідальність очима медіа», модератором якого був відомий журналіст Ігор Слісаренко, запросили представників провідних ЗМІ, благодійних фондів та бізнесових структур, щоб обговорити їхній досвід у сфері соціальної відповідальності та наявні в ній проблеми...
Один із основних «каменів спотикання» в процесі правильного функціонування, за висновком експертів, є часті непорозуміння між представниками бізнесу, благодійних фондів, PR- компаній, ЗМІ, і, врешті-решт, суспільства. Як результат, сьогодні поняття соціальної відповідальності бізнесом розуміється переважно як благодійність. І будь-який привід її прояву для підприємців чомусь є зайвою можливістю нагадати про себе ЗМІ з надією на те, що вони не на правах реклами розкажуть про добрі діла гравця на ринку...
А визначення поняття соціальної відповідальності значно ширше... Наприклад, за словами виконавчого директора фонду «Східна Європа» (мережа фонду «Євразія») Віктора Ляха, корпоративна соціальна відповідальність — це «процес, який регулює взаємовідносини корпорації з суспільством, в якому вони працюють». І ці взаємовідносини не повинні обмежуватися лише елементарною рекламою... Детальніше про розмову, що відбулася на круглому столі, — у наступних номерах «Дня».
«Нині завдання всіх «гравців» у цій сфері — знайти необхідний компроміс і побудувати ту модель соціально-відповідального бізнесу, яка б змогла ефективно працювати в специфічних умовах України та задовільняла б усіх...» — сказав «Дню» прес-секретар корпорації «Артеріум» Володимир Гайдаш.