Донецька влада вирішила максимально «розвантажити» міські вулиці від громадського транспорту і має намір побудувати на околицях шахтарської столиці спеціальні транспортні вузли для пересадки пасажирів. Таким чином мерія планує скоротити маршрути міжміського транспорту, який так чи інакше вимушений проїжджати містом.
За словами донецького міського голови Олександра Лук’янченка, згодом автобуси міжміського сполучення починатимуть рух виключно від спеціальних транспортних вузлів, куди донеччан доставлятиме вже міський електротранспорт чи автобуси великої місткості. При цьому міська влада вже розуміє, що ця міра не викличе захоплення в донеччан, яким доведеться таким чином більше витрачати на проїзд і часу, і грошей. Однак самі мешканці шахтарської столиці нарікають навіть не на це: на їхню думку, таким чином міськрада все одно нічого не доб’ється, адже для того, щоб дiстатися до згаданих транспортних вузлів, також потрібен транспорт, якого навряд чи буде менше, аніж зараз.
Проте створення таких станцій — не єдина новина, яка чекає Донецьк у найближчому майбутньому. Міська влада надумала також усерйоз реконструювати міські мости, які не забезпечують необхідної пропускної спроможності. У даний момент у місті вже йдуть консультації з Академією автомобільного транспорту з питань розширення мостів.
З іншого боку, міськрада збирається звузити один із найбільш завантажених проспектів столиці Донбасу — проспект ім. Ілліча — від площі ім. Леніна до вул. Набережної. Тут, за словами донецького міського голови, після реконструкції пріоритет буде віддано пішоходам.
Крім того, О. Лук’янченко заявив, що, поки здійснюються всі ці перетворення, міська рада збирається максимально оновити пасажирський транспорт на території міста й поступово його укрупнити. Це означає, що Донецьк поступово буде відмовлятися від маленьких маршруток на користь автобусів великої місткості, які збираються на одному з міських заводів.