«Дорогою життя» назвав дніпропетровський глава облдержадміністрації Володимир Яцуба нову ділянку автомобільної траси Київ—Донецьк, будівництво якої розпочалося на околиці Дніпропетровська. Разом із міністром транспорту України Георгієм Кирпою, який прибув на будівельний об’єкт на персональному вертольоті, вони з висоти пташиного польоту вивчили місцевість і «осідлавши» величезний бульдозер, внесли посильний внесок у підсипку дорожнього полотна. Впливовий міністр пообіцяв дніпропетровцям своє сприяння, щоб закінчити дорогу до Дня незалежності України. Тим більше, що ідею її будівництва схвалив Президент Леонід Кучма.
Досі мешканці Донбасу й Придніпров’я, які добиралися до столиці України, відчували великі незручності, перетинаючи околичні райони Дніпропетровська. «Горловиною пляшки» київської траси стала вулиця Передова, що є не лише дуже вузькою, але й, як твердять знавці, найдовшою в Україні. Стан і ширина її дорожного полотна, терпимі ще десять років тому, тепер, через збільшену кількість автомобільного транспорту, який рухається в напрямку столиці, стали справжнім лихом. За словами представників шляхових служб і ДАІ, за добу цією дорогою проходить від 8 до 12 тисяч одиниць автомобільного транспорту і серед них 4 тисячі великовантажних трейлерів із хурами. Вулиця, на якій у багатьох місцях через тісноту немає тротуарів, перетворилася на небезпечне місце не лише для водіїв, але й для місцевих мешканців. На узбіччях дороги, на стовпах і парканах, мало не на кожному кілометрі, висять свіжі вінки, які нагадують про дорожньо-транспортні випадки, які тут трапилися. Їздити такою трасою, судячи з усього, досить неприємно як дніпропетровським, так і донецьким депутатам, обласним чиновникам і членам уряду, які не розривають зв’язків із рідними регіонами.
Міністр транспорту Г. Кирпа, який уклав із дніпропетровською облдержадміністрацією угоду про співпрацю до 2010 року, обіцяв свою підтримку не лише в питанні розширення траси між Донецьком і Києвом, але й у закінченні реконструкції іншого, не менш важливого об’єкта. А саме, автомобільного-залізничного мосту №1, який зв’язує вугільний Донбас iз криворізьким залізорудним басейном.
На мосту, як пообіцяв міністр транспорту, буде встановлене покриття, яке технологічно не поступається тому, що зараз укладається на першому українському автобані Київ—Одеса. Стратегічний міст, запевнили міністра дніпропетровці, які взяли зустрічні зобов’язання, буде завершено вже до 1 липня нинішнього року, на два місяці раніше, ніж «дорога життя» між Києвом і Донецьком.