Фестиваль проходить раз на рік і кожного разу приурочений до якої-небудь знаменної дати. Цього року лейтмотивом крайнєвських вечорів стала творчість Йоганна Себастьяна Баха (250 років з дня смерті), тому тематичний заголовок акції — «Бах і весь світ». Однак не забули організатори і про ювілеї Бетховена, Равеля, Скрябіна і Шостаковича. Визначні дати знайшли відображення в концертних програмах учасників фестивалю. Володимир Всеволодович запросив до Києва як вже давно визнаних виконавців, так і музикантів, менш знайомих українському слухачеві. Лише внаслідок напруженого гастрольного графіка, на фестиваль не приїхали зірки класичної музики — Зураб Саткілава та Олена Образцова. Зате приїхали такі знаменитості, як піаніст-віртуоз Паскаль Годар і професор вищої школи в Парижі і Цюриху за класом органу Жан Гію.
У першому концерті фестивалю взяли участь Московський камерний ансамбль «Musica Viva» під керуванням знаменитого віолончеліста, піаніста і диригента Олександра Рудіна, сам маестро Крайнєв і три його учениці — Дінара Наджафова, Олена Колесниченко і Ольга Кузнецова — до речі, недавня вихованка Київської спеціальної музичної школи ім. Лисенка. У цей день виконувалися лише концерти для фортепіано з оркестром Йоганна Себастьяна Баха. Для публіки, що буквально переповнила Колонний зал, це було справжнє свято. Варто підкреслити, що зі смаком підібрані раритетні твори виконувалися з майстерністю, тобто з повагою до слухача; на тлі численних гастрольних халтур, «освітлених» часом світовими іменами, це особливо відрадно.
Всі три юні піаністки продемонстрували не лише відмінне розуміння жанру і володіння формою, але й ті піаністичні навички, котрих вони набули за час навчання у Володимира Всеволодовича. А справжньою окрасою вечора, його вражаючим фіналом, став концерт для трьох фортепіано з оркестром у виконанні Володимира Крайнєва, Ольги Кузнецової та Олени Колесниченко. Виконання цього дуже складного твору було відзначене чітким розумінням одне одного й віртуозністю, без якої на сьогоднішній день немислимий серйозний виконавець. Нарешті, повнокровно, упевнено зіграна програма не була б такою без Олександра Рудіна і його камерного оркестру «Musica VIVA». Подібну чутливість і зіграність українським меломанам доводиться чути вельми рідко. Залишається тільки шкодувати про те, що пан Рудін, прекрасний віолончеліст і піаніст, обмежився в цей вечір лише роллю диригента. Удалий з усіх поглядів суботній вечір став хорошою точкою відліку для Міжнародного фестивалю «Володимир Крайнєв запрошує». Заданий з початку високий рівень безсумнівно буде підтримано. Адже попереду ще концерти Паскаля Годара, Жана Гію, Наумана Штаркмана й багатьох інших, сильних, обдарованих виконавців.
Це значить, що і публіці, і молодим музикантам, і критикам на цілий тиждень буде гарантовано головну розкіш, відраду крайнєвського фестивалю — відраду майстерності.