Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Фейсбуку» — 10 років

А невдовзі на сторінці «Дня» в цій соцмережі стартує новий проект
5 лютого, 2014 - 12:27

4 лютого 2004 року американський програміст Марк Цукерберг запустив сайт Thefacebook — платформу для спілкування студентів Гарвардського коледжу. За дуже короткий час сайтом почали користуватися студенти інших університетів та шкіл. І не лише Америки. Вже влітку цього ж 2004-го було засновано компанію Facebook.

Сьогодні сайт «Facebook» відкритий для користувачів Інтернету з усього світу, зокрема, за даними Alexa.com, Facebook є сьомим за відвідуваністю порталом в Україні та другим — у США.

З травня 2011 року в Facebook з’явилася і сторінка газети «День» (facebook.com/TheDayNewspaper). За відносно короткий час вона здобула десятки тисяч постійних читачів.

«Наразі частка української Facebook-аудиторії постійно росте і, безперечно, вже незабаром наздожене конкурентів (російські соцмережі. — Ред.). На відміну від них, тут здебільшого інтелектуальна аудиторія, а відтак — це і аудиторія «Дня», — зауважує web-редактор «Дня» Артем ЖУКОВ. — Для нас Facebook став не лише інструментом поширення якісного контенту в розумному середовищі, а й платформою для зворотного зв’язку та спілкування з читачами. До речі, Facebook допомагає знайти не тільки інтелектуального читача, але й цікавого автора. Саме через сторінку в соціальній мережі головного редактора «Дня» Лариси Івшиної ми познайомилися з популярними блогерами «Дня» Олександром Прилипком, Юрієм Костюченком, Ганною Черкаською та іншими. Також ми активно поширюємо в Facebook свою інфографіку, інтелектуальний календар, відео з проекту «День-TV». Все це, а також особливі репортажі наших журналістів із Майдану сприяли нарощенню не лише традиційної, а й інтернет-аудиторії «Дня». Зокрема, під час Євромайдану та останніх подій, аудиторія сторінки збільшилась в 2—2,5 разу, а кількість активних юзерів, які коментують, лайкають та перепощують — в 10 разів! Активний фідбек  — це свідчення довіри до видання і продукту, який ми всі спільно творимо. Періодично проводимо творчі конкурси, опитування та спеціальні акції. Як винагорода за активність — інтелектуальний подарунок. Даємо можливість кожному окремо долучитись до формування контенту на сторінці, яку читають тисячі» .

Сьогодні команда Facebook від «Дня» готує читачам новий проект   — особливий дискусійний майданчик для спілкування. Його модеруватиме наш автор Олександр ПРИЛИПКО. Він залучатиме френдів «Дня» до активного обговорення головних подій в країні. Тож у кожного користувача мережі буде можливість як самому ставити питання для дискусії, так і долучатися до обговорення в коментарях тем, піднятих у нашому виданні. Стежте та прийднуйтесь! www.facebook.com/thedaynewspaper

Вадим ЛУБЧАК, «День»
Газета: 
Рубрика: