Якщо закриття минулого 25-го Українського Тижня Моди відбулося на ноті високої моди завдяки колекції всесвітньовідомого дизайнера Елі Сааб, то завершальною на 26-му УТМ була «соціальна» колекція.
Уже вчетверте за останні три роки в рамках головної модної події низка українських дизайнерів за ініціативи Фонду Олени Франчук «АНТИСНІД» представляють спеціально створену колекцію, що має на меті пропагування безпечного сексу. Цього разу колекція мала назву «Sexy Safety» та складалася зі спідньої білизни.
У постановці показу була використана ідея соціального ролика Фонду (який можна побачити на телебаченні) — «Ланцюг», який попереджає: «СНІД ближчий, ніж ти вважаєш, тому що всі ми пов’язані один із одним невидимим ланцюгом відносин», повідомляє прес-реліз події. Підпорядковане ідеї ланцюга, дефіле складалося з декількох блоків, кожен із котрих відкривався короткою відеоновелою, що демонструвалася на екрані в «голові» подіуму. Герої цих новел ніби сходили з екранів прямо на подіум.
Уперше подібний «соціальний показ» у рамках співпраці Фонду «АНТИСНІД» та Українського Тижня Моди відбувся в березні 2007 року. Він об’єднав 30 українських дизайнерів, які створили спільну колекцію червоних суконь, котра була виставлена на аукціон та зібрала 203 260 доларів. Наступна колекція — вже весільних суконь, представлена в жовтні 2007 року, зібрала 535 000 доларів. А рівно за рік 32 українські дизайнери під гаслом «Всі на війну зі СНІДом!» представили мілітарі-колекцію.
Колекція білизни «Sexy Safety» також буде продана під час аукціону, а виручені кошти, відповідно, будуть спрямовані на боротьбу зі СНІДом.