Нове призначення Богдана Ступки, безумовно, вигідне владі. Його ім'я, за яким стоїть величезний і, що особливо важливо, реалізований талант, успішна творча біографія, бездоганна репутація, прикрасить будь-який Кабінет Міністрів. Він відомий всім і кожному на Батьківщині і багато кому — за рубежем, що для презентаційних функцій міністра річ незамінна. Особливо, якщо очолюєш міністерство, яке хронічно потерпає від безгрошів'я і не може похвалитися увагою влади.
Чи зміниться ситуація при Ступці? На перший погляд — надія є. Адже сьогодні вже саме ім'я працює на нього. Проте одна справа, коли хтось виділяє гроші «під Ступку» на конкретний проект з його участю. І зовсім інше — на потреби всієї культури, які — як космос. Поки цифра у бюджеті, яка виділяється на культуру, не зміниться у бік збільшення і поки не з'являться закони, які б заохочували меценатів підтримувати гуманітарну сферу, схоже, ні Богдан Сильвестрович, ні хтось інший кардинально змінити ситуацію не зможе. От і виходить, що, з одного боку, залучення до влади моральних авторитетів, подібних до Ступки — крок розумний і обачливий. А з іншого — мимоволі виникають побоювання, що у цьому випадку актор може опинитися у незавидній ролі весільного генерала. Хоч, варто визнати, Богдан Ступка повен бажання і енергії працювати, вважаючи, що в усякому разі, від несмаку він нашу культуру і мистецтво позбавити зможе, як і від безрозсудного використання коштів, що виділяються, тобто йдеться якраз про вироблення державної політики пріоритетів у сфері культури.
Щоправда, тут Богдана Сильвестровича може очікувати ще одна небезпека — його просто засмокче адміністративно- представницька рутина, яка, здається, зовсім чужа природі Ступки. Як показує досвід його попередників, для того, щоб стати хорошим чиновником, необхідно розпрощатися з творчістю. У випадку зі Ступкою — це була б дуже дорога ціна. Принаймні для нас, його шанувальників.
Поки що Богдан Ступка не збирається залишати франківську сцену, граючи у хітових спектаклях театру — «Енеїда», «Тев'є Тевель», «Король Лір» та ін., як і відмовлятися від інших цікавих творчих проектів. Ми ж у ці перші робочі дні актора у новій якості хочемо побажати йому вдалого поєднання ролей.