Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Iнформаційний бум

10 березня, 2005 - 00:00
БОРИС ОЛІЙНИК: «ДЕНЬ» — ЧАСОПИС ПОМІТНИЙ. ХАРАКТЕРНО, ЩО ВІН ГАРМОНІЙНО ВИТРИМАВ СТИЛІСТИКУ Й НА ВИСТАВЦІ. ТАКУ ІНІЦІАТИВУ СЛІД ТІЛЬКИ ВІТАТИ» / ОРГАНІЗАТОРИ СВОЮ СПРАВУ ЗРОБИЛИ. СЛОВО — ЗА ВІДВІДУВАЧАМИ...

Вчора в Міжнародному виставковому центрі, що в столиці, розпочала свою чотириденну роботу виставка «Україна інформаційна». Захід проводиться в рамках VII Європейської міністерської конференції з питань політики у сфері засобів масової інформації, а відтак у ньому беруть участь основні «гравці» вітчизняного регіонального й загальнонаціонального медіаринку. Загалом, у заході взяли участь найбільші вітчизняні періодичні видання, теле- і радіоканали, інформагентства, видавництва та книгорозповсюджувачі. Зокрема, була широко представлена продукція регіональних ЗМІ. Це, за словами організаторів, свідчить про спроможність регіональних видань конкурувати на загальнодержавному рівні. Як зазначив у вітальній промові представник оргкомітету виставки, голова Держкомтелерадіо Іван Чиж, виставка має на меті показати останні досягнення України в сфері ЗМІ, адже 2004 рік за всіма показниками випущених книг, брошур і зареєстрованих ЗМІ є найбільш «урожайним». Так, минулого року в Україні було випущено 14 тисяч 500 найменувань книг і брошур загальним тиражем 50 мільйонів примірників. А відтак, нині на кожного громадянина України приходиться рівно 1,1 примірник. А телерадіоорганізацій у тому ж таки 2004-му було зареєстровано 1176, з них — 725 є приватними, а решта державні (35) і комунальні (416). Також в Україні зареєстровано майже 22 тисячі друкованих ЗМІ.

Чільне місце на міжнародній виставці посіла й експозиція газети «День», яка представила свій книжковий триптих: «Україна Incognita», «Дві Русі» та «Війни і мир», найсвіжіші номери газети українською і російською, а також власний англомовний дайджест, різноманітні сувеніри із фірмовою символікою. «День» також продемонстрував відвідувачам свою «фірмову страву» — частину (за браком площі) експозиції фотовиставки, яка повернулась із турне регіонами. Головний редактор «Дня» Лариса Івшина провела майстер-клас для усіх зацікавлених та зустріч з читачами, про які «День» детальніше розповість у наступних номерах.

Фотовиставка «Дня» виявилась неординарною ініціативою на міжнародній виставці і викликала увагу чисельних гостей, які поділились власними враженнями від фотоекспозиції:

Василь ГУБАРЕЦЬ, координатор служби зв’язків iз громадськістю Британської Ради:

— Фотовиставка «Дня» являє собою нестандартний підхід до різних явищ. У центрі уваги усіх фоторобіт — люди з різними емоціями, сприйняттям світу, відповідно відображеними об’єктивами фотохудожників. Говорячи про нестандартні кроки газети «День», слід згадати й серію книг «Україна Інкогніта», «Дві Русі», «Війни і мир». Це свідчить про вдале різнобічне застосування творчих підходів як самих журналістів, так і їх координатора — редактора «Дня» Лариси Івшиної.

Валерій ЦИБУХ, голова державної туристичної адміністрації України:

— Вважаю, що найперший внесок «Дня» у формування позитивного іміджу України в світі — це книги. А подивившись фотовиставку, зроблю єдиний лаконічний висновок — «День», як завжди, тримає руку на пульсі життя.

Ігор ЛУБЧЕНКО, голова Національної спілки журналістів України:

— «День» — інтелігентна і різнопланова газета. Головне, що вона збирає розумних авторів, які щиро відгукуються на всі проблеми сьогодення. Кажуть, що газета живе один день. Я б не поспішав погоджуватись із цією тезою. Мені знайомі родини, де окремі випуски газет зберігаються десятиліттями. Одначе газета, яка ще й зуміла сконцентрувати свої найкращі публікації в окремих книгах, — заслуговує на десятикратну похвалу.

Ольга ВАСИЛЕВСЬКА, фото Леонiда БАККА, «День»
Газета: 
Рубрика: