Член транспортної комісії Київради, депутат Сергій Батрук, розповів про те, що пропускна спроможність київських доріг розраховувалася в кількості 12 машин на одну тисячу мешканців за кількості мешканців півтора-два мільйони. Всього у Києві, виходячи з такого розрахунку, мало їздити 20-30 тисяч автомобілів, повідомляє glavred.info.
Однак, як повідомив Батрук, зараз лише офіційно зареєстровано 550 тисяч автомобілів плюс не менше 200 тисяч транзитних машин. Тобто, зараз у Києві у 30 раз більше автомобілів, ніж передбачається.
«Давайте візьмемо один аспект — присутність вантажівок на вулицях, які посилюють затори і ускладнюють пересування. Ще минулого року Київрада ухвалила рішення про заборону в’їзду вантажівок без спецдозволу, що, на перший погляд, мало вирішити проблему. Для контролю над виконанням цього рішення було витрачено серйозні бюджетні кошти для того, щоби встановити відеоспостереження на вулицях і будівельних майданчиках, де скупчуються вантажівки на в’їзді до міста. Але все скінчилося тим, що камери спеціального спостереження просто використали для того, щоб «виловлювати» вантажівки, що не купили талон-дозвіл на в’їзд. Тобто робота служб спрямована не на зменшення кількості вантажних машин у місті, а на отримання додаткових грошей. Навіть якщо місто отримає певний прибуток, хіба це вирішить проблему заторів? — Звичайно, ні», — сказав Батрук.
Він упевнений, що рух вантажного транспорту в денний час повинен бути суворо заборонений. Таке положення вже давно існує і відносно бензовозів, проте, тим не менш, бензовози пересуваються по місту, маючи в собі не лише загрозу виникнення додаткових заторів. «Навіть страшно уявити собі розміри трагедії у разі виникнення ДТП з бензовозом, що перебуває в наших тарифах», — сказав Батрук.