Короткочасність перебування Миколи Круглова на посаді міністра транспорту не може не викликати поговору
Одна з версій (офіційніша) - повернення М. Круглова до рідного Миколаєва, щоб поправити складну соціально-економічну ситуацію в області. Друга (менш офіційна) проголошує: колишній міністр транспорту надміру ревно взявся розв'язувати проблеми морської галузі й, мабуть, десь зайшов занадто далеко. Кадрові зміни в департаменті морського флоту й колегія Мінтрансу в Одесі з проблем ЧМП декому не сподобалися. Так чи інакше, транспорт виявився без міністра.
Загалом Мінтранс, зокрема й у часи правління попередника М. Круглова Івана Данькевича, може претендувати на місце в книзі рекордів Гіннесса. У якому ще міністерстві за півроку змінили, а точніше, відправили у відставку двох перших заступників (Валерія Цибуха й Леоніда Желєзняка), заступників міністра Віталія Реву, Олександра Золотоверха, Анатолія Бебешка. Розпочаті торік у листопаді "чистки", завершилися на самому міністрі Івані Данькевичі.
Таким чином після звільнення М. Круглова "на господарстві" в Мінтрансі залишився лише перший заступник міністра Леонід Костюченко. Хоча, крім нього, звання першого заступника мають також генеральний директор "Укрзалізниці" Анатолій Слободян, голова державної авіаційної адміністрації Володимир Максимов і голова департаменту морського й річкового транспорту Володимир Севрюков.
Хто ж стане до керма некерованої нині галузі?
Подейкують про можливість призначення Валерія Цибуха. Це співробітники оцінюють вельми позитивно. Тим паче, що обвинувачення, висунуті проти нього торік у листопаді, не підтвердилися, а оновлення парку "Авіаліній України", розпочате Цибухом, уже на завершальному етапі й вимагає його участі й підтримки.