Заявка на Євро-2012
Наміри подати заявку на спільне з Польщею проведення фінального турніру європейської першості 2012 року, проголошені позаторік керівництвом Федерації футболу України, перейшли у площину конкретної справи. За день до закінчення терміну подачі заявок в УЄФА це зробила Україна, а наступного дня це ж саме зробила Польща.
Про це журналістам вітчизняних ЗМІ повідомили перший віце- президент ФФУ Олександр Бандурко (на фото — лiворуч) та перший віце- президент НОК Ук раїни Микола Федоренко (на фото — праворуч). До 21 липня 2005 року країни-кандидати мають подати до УЄФА відповідні документи, на основі яких 10 листопада коло претендентів має скоротитися до трьох. Остаточне рішення керівництво європейського футболу ухвалить 8 грудня 2006 року. Перш ніж оголосити, кому довірено проведення континентального футбольного форуму, уповноважені представники Союзу європейських футбольних асоціацій мають на місці проінспектувати стадіони, аеропорти, готелі та інші об’єкти інфраструктури, підготовлені на місцях.
Як засвідчили в прямій телефонній розмові, яка транслювалася для журналістів, керівники українського та польського футболу, обидві країни знаходяться лише на початку шляху до здобуття права на проведення головного футбольного дійства Європи. Окремо було підкреслено, що ідея спільного проведення Євро-2012 знайшла підтримку президентів України та Польщі, керівників урядових та парламентських структур, повідомляє Микола НЕСЕНЮК.
Українці не бажають працювати дешево
Низький рівень зарплати є однією з головних причин безробіття в Україні. Так вважають 76,9% фахівців регіональних центрів зайнятості, опитаних експертами центру А. Разумкова. Як передає Інтерфакс-Україна, соціальна служба центру опитала 17—19 січня більше 100 фахівців обласних і міських центрів зайнятості по всій Україні. На думку значної частини опитаних, важливими причинами безробіття є: невідповідність системи підготовки фахівців потребам ринку праці (46,2%); дефіцит робочих місць, зумовлений трансформаційним спадом виробництва (43,3%); низька мобільність робочої сили (28,8%); відсутність умов для малого та середнього підприємництва (27,9%).
Нотаріуси застрайкували
У Житомирській області нотаріуси повністю припиняють оформлення угод щодо нерухомості та оголошують про початок професійного страйку. Про це, як передає УНІАН, повідомили в обласному управлінні юстиції. Основна причина таких дій — відсутність чіткого механізму застосування вимог Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб», яким iз 01.01.05 введено додаткове (крім сплати державного мита і збору до Пенсійного фонду України) оподаткування операцій iз нерухомістю. Як, власне, нараховувати ці відсотки, не знають навіть податківці. Однак повну відповідальність за правильне нарахування та стягнення нового податку покладено з невідомих причин саме на нотаріусів, які одночасно перетворилися на податкових агентів.
«Трамвай смерті». Висновки не зроблені?
У Кривому Розі відбулися похорони жертв трамвайної аварії, в якій загинули двоє жителів міста — 47-річний слюсар комбінату «Криворіжсталь» Сергій Письменний і 17-річна Ірина Гроць. Трагедія сталась 27 січня близько 17.00, коли трамвай маршруту №2, що спускався вулицею Ньютона, раптово втратив управління. При повороті на Буковинську, вагон на швидкості зійшов із рейок, упав на лівий борт і через 20 метрів ударився об металеву електроопору. Цим стовпом, який розрізав корпус вагона, й убило двох пасажирів. Ще десятьох було госпіталізовано в Другу міську лікарню з різними переломами та рваними ранами. Двом десяткам пасажирів, які також перебували в трамваї, допомогу надавали на місці.
За збігом обставин свідком аварії став начальник відділу надзвичайних ситуацій Центрально-міської райради Кривого Рогу Володимир Смольняков, який проїжджав мимо на автомобілі. Він викликав по мобільному телефону «швидку допомогу», ДАІ й міліцію, які прибули на місце пригоди буквально за декілька хвилин. Тепер обставини трамвайної катастрофи вивчає спеціальна комісія, проте, за попередніми даними, її причиною стала відмова гальм.
Начальник трамвайного депо №2 Анатолій Кокарський вважає те, що сталось, великим нещастям, проте каже, що вагон випуску 1988 року був у нормальному технічному стані, але пройшов середній і капітальний ремонт, а ступінь зносу не вселяла побоювань. Слід зауважити, що нинішня аварія в Кривому Розі вельми нагадує автокатастрофу «трамвая смерті» в Дніпродзержинську 2 липня 1996 року. Тоді через відмову гальм у трамваї, що перекинувся на повороті, загинули понад 30 осіб. Тепер на місці цієї трагедії стоїть пам’ятник, проте належних висновків, як бачимо, не зробили, повідомляє Вадим РИЖКОВ, «День».